Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ovo je Hrvatima najbolji sirni namaz

Autor: Poslovni.hr
26. studeni 2012. u 09:48
Podijeli članak —
Thinkstock

Ispitanici su slobodno mogli sami navoditi nazive sirnih namaza koji prema njihovom iskustvu nude najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj.

Best Buy Award istraživanje tržišta za godinu 2012/2013 pokazuje da hrvatski potrošači smatraju kako im Belje ABC sir nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o "Sirnim namazina u Hrvatskoj".

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rezultat je ovo recentnog Best Buy Award istraživanja tržišta po metodi CAWI – DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association.

Best Buy Award istraživanje tržišta za godinu 2012/2013 pokazuje da hrvatski potrošači smatraju kako im Belje ABC sir nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o "Sirnim namazina u Hrvatskoj".

Rezultat je ovo recentnog Best Buy Award istraživanja tržišta po metodi CAWI – DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association.

Ispitanicima je postavljeno je sljedeće pitanje: "Navedite naziv sirnog namaza koji po vašem osobnom isksutvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu:"

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive sirnih namaza koji prema njihovom iskustvu nude najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj. Najveći broj glasova ispitanika (prvo mjesto) osvojio je uvjerljivo ABC sir, stoji u objavi za medije.

Predmetno istraživanje Best Buy Award 2012/2013 provedeno je tijekom mjeseca listopada metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) na 1.200 ispitanika u Republici Hrvatskoj.

Kompletno istraživanje Best Buy Award rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika.

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association kojeg u hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).

Autor: Poslovni.hr
26. studeni 2012. u 09:48
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close