Internet, autohtona hrana i vina te biciklističke staze uz prateće sadržaje najviše nedostaju slovenskim kampistima koji dolaze u Hrvatsku. Dodatni sadržaji mogli bi privući znatno više Slovenaca, kojima je Hrvatska tradicionalno najdraža kamping destinacija.
Pokazalo je to istraživanje slovenske medijske kuće specijalizirane za kamping AA-Press, čiji su rezultati predstavljeni na nedavno održanom kongresu Kamping udruge Hrvatske (KUH). Slovenija je, iza Njemačke, drugo najjače emitivno kamping tržište Hrvatske. O prvom sustavnom istraživanju provedenom među slovenskim kampistima u suradnji s KUH-om i hrvatskim Ministarstvom turizma razgovarali smo s glavnim autorom istraživanja i vrsnim poznavateljem hrvatske kamping ponude Primožem Longykom, direktorom AA-Pressa. Posrijedi je vodeća slovenska institucija posvećena kampingu. Imaju specijalizirani časopis Družinska doživetja i portal Dobro jutro, Slovenija, organizatori su poznatog sajma Kamping i karavaning u Ljubljani, izdaju godišnji kamping vodič Europe s recenzijama više od šest tisuća kampova. AA Press već dvadeset godina dijeli nagrade za najbolja kupališta, skijališta te wellnes, čemu se lani pridružila i nagrada Naj-kamp, koju su osvojili mnogi hrvatski kampovi.Spomenutu anketu ljetos je ispunilo 1200 slovenskih turista koji su sami odabrali kamp koji žele ocijeniti, a najbolje ocjene dobio je Pag, slijede Lošinj, Cres i Rab, a najlošije ocjene Slovenci su dali Krku i Istri.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu