Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vrijeme je za lidere: Jeste li spremni postati lider?

Autor: Poslovni.hr
22. studeni 2012. u 15:41
Podijeli članak —
Thinkstock

Martina Trboglav, koja na portalu Pametna kuna piše kolumni ‘Psihologija izvrsnosti’, ovog se tjedna osvrnula na temu lidera. Tvrdi da je sada vrijeme za lidere, i pita vas: jeste li spremni biti lider?

Martina Trboglav, koja na portalu Pametna kuna piše kolumni 'Psihologija izvrsnosti', ovog se tjedna osvrnula na temu lidera. Tvrdi da je sada vrijeme za lidere, i pita vas: jeste li spremni biti lider?

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Više od 80 organizacija s kojima smo radili, nekoliko stotina radionica koje smo održali, tisuće ljudi koje smo upoznali, i svih ovih godina nameće se isti zaključak – imamo poduzeća u kojima rade odlični stručnjaci koji znaju kako od ničega stvoriti priliku i riješiti najsloženije stručne zavrzlame", piše Trboglav.

Martina Trboglav, koja na portalu Pametna kuna piše kolumni 'Psihologija izvrsnosti', ovog se tjedna osvrnula na temu lidera. Tvrdi da je sada vrijeme za lidere, i pita vas: jeste li spremni biti lider?

"Više od 80 organizacija s kojima smo radili, nekoliko stotina radionica koje smo održali, tisuće ljudi koje smo upoznali, i svih ovih godina nameće se isti zaključak – imamo poduzeća u kojima rade odlični stručnjaci koji znaju kako od ničega stvoriti priliku i riješiti najsloženije stručne zavrzlame", piše Trboglav.

"Nažalost, zatim slijedi dobro poznati „ali“ – ali nasred ureda i hodnika tih istih poduzeća stoje „slonovi“ koji usporavaju, ometaju, onemogućuju, frustriraju, ljute, troše energiju. I svi ih vide. I svi ih, više ili manje svjesno, zaobilaze. O čemu je riječ? Neproduktivni sastanci. Prebacivanje odgovornosti. Nedovoljno otvorena komunikacija. Loša suradnja među odjelima – prodaja vs. proizvodnja; back vs. front office; core business odjeli vs. službe podrške; itd. Stalno gašenje požara umjesto rješavanja problema u njihovim uzrocima. Stotine mailova dnevno, s bezbroj ljudi u kategorijama „primatelj“ ili „kopija“. Gledanje kako odraditi vlastiti posao i ostvariti ciljeve, bez da se uzme u obzir na koji način će to utjecati na druge. Poznato? Gdje god zagrebemo ispod površine, nailazimo za zajednički nazivnik – poteškoće u komunikaciji i suradnji", dodaje. Izvorni članak pročitajte na portalu Pametna kuna.

Autor: Poslovni.hr
22. studeni 2012. u 15:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close