Poznati proizvođači odjeće, među kojima je i talijanski Benetton, počeli su koristiti bioničke izložbene lutke kako bi "špijunirali" kupce, piše Bloomberg. Lutke naziva EyeSee proizvodi talijanska tvrtka Almax, a jedan primjerak stoji 4000 eura. Ova se tehnologija dosad koristila za identifikaciju kriminalaca u zračnim lukama, no u trgovinama odjećom dobila je novu svrhu – prilagoditi iskustvo kupnje željama mušterija.
Talijanske lutke izvana izgledaju baš poput uobičajenih, ali iza "očiju" imaju skrivene kamere koje podatke prenose posebnom softveru za prepoznavanje lica, poput onih koje koristi policija. Kamera bilježi dob, spol i rasu prolaznika. Lutka je predstavljena prošlog prosinca te se trenutačno koristi u tri europske zemlje i SAD-u. U Benettonu nisu htjeli otkriti na kojim mjestima koriste EyeSee, a ni glavni izvršni direktor Almaxa Max Catanese nije rječit po pitanju svojih klijenata. Poznato je tek da pet tvrtki koristi nekoliko desetaka lutki, a naručeno ih je još nekoliko. Ove lutke pokazuju koliko su vlasnici trgovina odjećom spremni uložiti u personalizaciju i prilagodbu kupcima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu