Promjene u društvu donose i promjene u našim shvaćanjima i poimanjima stvarnosti. Opća nesigurnost i nesigurnost poslovanja sve više ističu vrijednost i potrebu osiguranja, no s druge strane, sve manje novca znači i sve manje polica osiguranja (kraj kolovoza ove godine osigurateljne kuće dočekale su s padom ukupne premije od 1,4 posto). Za svaku prodanu policu osiguranja sada treba uložiti dvostruko više napora i rada nego, primjerice, u zlatnoj 2008. godini. Čini se da danas mnogo više nego ranije do izražaja dolaze prodajne sposobnosti svakog zastupnika, odnosno savjetnika u prodaji osiguranja. To još više potcrtava situacija da većina osiguratelja nudi umnogome slične proizvode po sličnim cijenama, pa samo kvaliteta prodajnih savjetnika, njihovo znanje, upornost i osobnost kao i njihova kasnija podrška klijentima čini onu razliku koja pri odluci preteže na vagi.
Bez obzira na sve poteškoće, zastupnik u prodaji osiguranja i danas je atraktivno i traženo zanimanje koje pruža mogućnost dobre zarade. Preduvjet je rad na sebi, stalno usavršavanje i odlično poznavanje različitih vrsta osiguranja koja savjetnik prodaje. Upitali smo stručnjake za ljudske resurse u osigurateljnoj kući GRAWE Hrvatska što je potrebno da bi netko postao uspješan savjetnik u prodaji osiguranja i što se kod kandidata za taj posao provjerava.