Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Njegov zadatak je ulazak Croate na nova tržišta

Autor: Tomislav Hrastovčak
07. studeni 2012. u 11:03
Podijeli članak —
Rajko Ružička

Rajko Ružička je novi potpredsjednik Uprave za prodaju i međunarodno poslovanje u Croatii.

Rajko Ružička je novi potpredsjednik Uprave za prodaju i međunarodno poslovanje u Croati, a dolazi iz Hrvatske gospodarske komore gdje je godinama radio na promociji hrvatskog gospodarstva na međunarodnim tržištima. Inače, Ružička ima višegodišnje radnog iskustvo u području međunarodnog poslovanja, marketinga i prodaje, a specijalnost mu je istočno tržište. Evo što je o svojoj karijeri i novoj poziciji kazao za Poslovni.hr.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Koji Vas poslovni zadaci čekaju na poziciji potpredsjednika Uprave za prodaju i međunarodno poslovanje u Croati?

Rajko Ružička je novi potpredsjednik Uprave za prodaju i međunarodno poslovanje u Croati, a dolazi iz Hrvatske gospodarske komore gdje je godinama radio na promociji hrvatskog gospodarstva na međunarodnim tržištima. Inače, Ružička ima višegodišnje radnog iskustvo u području međunarodnog poslovanja, marketinga i prodaje, a specijalnost mu je istočno tržište. Evo što je o svojoj karijeri i novoj poziciji kazao za Poslovni.hr.

Koji Vas poslovni zadaci čekaju na poziciji potpredsjednika Uprave za prodaju i međunarodno poslovanje u Croati?

Osnovni izazovi bit će vezani uz međunarodno poslovanje, odnosno ulazak Croate na nova međunarodna tržišta i razvoj istih u skladu sa strategijom tvrtke. To će ujedno i biti u fokusu mojih aktivnosti u narednom razdoblju.

Možete li nam ukratko opisati dosadašnji tijek Vaše karijere?

Moja karijera započela je u Plivi gdje sam bio zadužen za analizu međunarodnih tržišta te predlaganje portfolio proizvoda i strategije izlaska na ta tržišta. Uspjeh Gastala na ruskom tržištu bio je jedan od mojih prvih značajnijih projekata.  Nakon magisterija u Velikoj Britaniji iz područja međunarodnog marketinga zaposlio sam se u Belupu gdje sam više od 5 godina radio kao direktor predstavništva u Moskvi, zadužen za cjelokupno poslovanje Belupa u Rusiji. Karijeru sam nastavio u tvrtci Idea gdje sam kao čelni čovjek bio zadužen za pokretanje i razvoj poslovanja, gdje sam imao priliku intenzivno raditi na dalekoistočnim tržištima (Kina, Singapur, Malezija, Indonezija…). Prije prelaska u Potomac još sam dvije i pol godine radio u HGK gdje je fokus mog rada bio proboj hrvatskih tvrtki na tržišta bivšeg Sovjetskog Saveza.

Što je najviše presudilo u odluci o prelasku u Croatu?

Croata je definitivno brand koji ima veliki međunarodni potencijal. Ona je brand sa zanimljivom pričom i poviješću, utemeljena na pozitivnim vrijednostima univerzalno prihvaćenih. Ja sam prepoznao te vrijednosti Croate i uvjeren sam da će i potencijalni kupci na međunarodnim tržištima reagirati pozitivno. Veselim se tom novom izazovu.

U svojoj karijeri imali ste prilike raditi u mnogim zemljama. Koja Vas se najviše dojmila svojom poslovnom kulturom i zašto?

Obzirom da sam se školovao, živio i radio i na istoku i na zapadu imao sam priliku osobno upoznati poslovnu kulturu obiju strana. Moram priznati da me takozvana istočna tržišta fasciniraju brzinom prilagodbe i tranzicije. Tako možemo i za Kineze i za Ruse reći da su u zadnjih dvadesetak godina uspjeli postati dio svjetskog poslovnog establishmenta, te ne samo da prate trendove u poslovanju već ih i postavljaju.

Autor: Tomislav Hrastovčak
07. studeni 2012. u 11:03
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close