Koji god ishod predsjedničkih izbora u Sjedinjenim Američkim Državama bio, velike će se greške iz Obamine kampanje još dugo analizirati. Nestala je sva romantika iz 2008. godine, ključna riječ u njegovoj središnjici jest "rad". Ako ovoga puta želi prevagnuti, pobjedu će morati iskamčiti od svakog pojedinog birača.
Obamina je kampanja tijekom ljeta uložila desetke milijuna dolara na oglašavanje kako bi Mitta Romneyja prikazali kao čudovišta iz Bain Capitala, kradljivog plutokrata koji nema nimalo ljudskosti u sebi, a sve im se to obilo o glavu kad je Romney, krećući se prema centru, u tri debate izgledao ljudskije nego ikad. Romney je u tom ključnom smislu bio pobjednik debata. Nakon njih doimao se kao uvjerljiv predsjednički kandidat koji bi stvari mogao promijeniti nabolje. Sjeme toga uspjeha zasijao je još u prvoj debati, a potvrdio ga u drugoj i trećoj iako je i Obama krenuo snažnijim tempom. U prvoj debati, koja je za Obamu završila katastrofalno, Amerikanci su vidjeli jednu stranu predsjednika čiju će inteligenciju i sposobnost malo tko dovesti u pitanje, ali čija je hladnoća pomalo odbojna. Bio je prespor i arogantan, poput intelektualca koji je prisiljen odraditi neki ritual koji smatra gubitkom vremena. Kad je shvatio koliko su debate važne, bio je pomalo previše pripremljen, razdražljiv i agresivan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu