Ukupna prodaja Grupe Podravka u prvih devet mjeseci 2012. godine iznosila je 2,69 milijardi kuna te je gotovo na jednakoj razini kao i u istom razdoblju prošle godine, stoji u izvještaju objavljenom na Zagrebačkoj burzi.
Grupa Podravka je ostvarila blago povećanje prihoda od prodaje (za 0,7 milijuna kuna), dok istovremeno troškovi prodanih proizvoda bilježe snažniji porast, što se negativno odražava na bruto dobit koja bilježi pad od 3 posto. Posljedično, bruto marža je niža za 130 bp i iznosi 38,4 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu