U prvih devet mjeseci ove godine AD Plastik Grupa ostvarila je povećanje prihoda od prodaje za 1,5 posto na 539,36 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje prošle godine, stoji u izvještaju objavljenom na Zagrebačkoj burzi.
Neto dobit iznosi 37,2 milijuna kuna, dok je u istom razdoblju prethodne godine iznosila 39,3 milijuna kuna, što predstavlja pad od 5,4 posto. Kako se navodi u izvještaju, osnovni razlozi za smanjenje neto profitne marže su: operativni troškovi u novim akvizicijama prisutni su od početka godine, dok su akvizicije počele ostvarivati prihode tek u trećem kvartalu i to s nešto manjim volumenom od planiranog; te pad prihoda u matičnom društvu, kao posljedica pada prodaje automobila u EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu