Nizozemski proizvođač piva Heineken izvijestio je u srijedu o gotovo 10-postotnom skoku neto dobiti u trećem tromjesečju, na 577 milijuna eura, zahvaljujući povećanom apetitu za njegovim pivom širom svijeta, uz izuzetak zapadne Europe. U Karlovačkoj pivovari koja posluje u sklopu Heinekena u skladu s politikom središnjice u Amsterdamu nisu željeli komentirati rezultate za treće tromjesječje ostvarene u Hrvatskoj.
Prodaju u Europi nagrizle su mjere štednje, objavila grupa u priopćenju. Prihodi su dosegnuli 4,97 milijardi eura, što je 7,1 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, i u skladu su s predviđanjima analitičara koje je anketirao Dow Jones Newswires. U azijsko-pacifičkoj regiji potražnja za Heinekenovim pivom porasla je 4,8 posto, u Sjevernoj i Južnoj Americi za 4,4 posto, a u Africi i na Bliskom istoku za 3,5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu