Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Domaći potrošači i dalje u recesijskom raspoloženju

Autor: Poslovni.hr
24. listopad 2012. u 12:00
Podijeli članak —
GfK

Očekivanja budućeg dohotka su nakon rasta u lipnju pala za pet bodova i time dosegla povijesni minimum.

GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio je u rujnu neznatan pad i time ostao na do sada najnižoj razini, priopćeno je iz GfK.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Komponenta koja mjeri sklonost potrošnji malo je porasla: sa 37,9 bodova iz lipnja na 40 bodova u rujnu. Također je porasla, za dva boda, i komponenta koja mjeri ocjenu sadašnjeg financijskog stanja. Očekivanja budućeg dohotka su, međutim, nakon rasta u lipnju pala za pet bodova i time dosegla povijesni minimum. I nadalje kod potrošača prevladava recesijsko raspoloženje vrlo slično onome iz 2009 godine.

GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio je u rujnu neznatan pad i time ostao na do sada najnižoj razini, priopćeno je iz GfK.

Komponenta koja mjeri sklonost potrošnji malo je porasla: sa 37,9 bodova iz lipnja na 40 bodova u rujnu. Također je porasla, za dva boda, i komponenta koja mjeri ocjenu sadašnjeg financijskog stanja. Očekivanja budućeg dohotka su, međutim, nakon rasta u lipnju pala za pet bodova i time dosegla povijesni minimum. I nadalje kod potrošača prevladava recesijsko raspoloženje vrlo slično onome iz 2009 godine.

Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) Republike Hrvatske. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu ekonomskog ciklusa.

Autor: Poslovni.hr
24. listopad 2012. u 12:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close