Velike i etablirane kompanije često su na lošem glasu zbog rigidne birokracije koja im ne dopušta da budu inovative. No unatoč tome, neke su shvatile kako uz prihvaćanje tzv. 'start-up kulture' poslovanja mogu biti agilne i inovativne, unatoč svojoj veličini. Cijelu je stvar detaljnije pojasnio Soren Kaplan za portal Fastcodesign.com.
Spora, kruta i rigidna birokracija je nešto s čime se velike kompanije suočavaju u pokušaju da budu inovativne. Kodak, Blockbuster, Border i Blackberry samo su neki od primjera kompanija koje su doživjele neuspjeh u pokušaju da budu inovativne. Za mnoge, riječ inovacija postala je sinonim za male i agilne startupove, čiji su osnivači najčešće mladi i nadprosječno inteligentni geekovi. No u američkom poslovnom svijetu dolazi do nekih promjena, navodi Kaplan. Velike su kompanije počele primjenjivati startup strategije i alate kako bi mogle biti inovativne. Radi se o fokusiranosti i strateškom razmišljanju. Primjerice, kompanija Whirlpool koristi mrežu mentora za inovacije (koji su poznati i pod nazivom i-mentori) čiji je zadatak educirati poslovne timove firme o korištenju inovativnih alata u prevladavanju tržišnih izazova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu