U Hrvatskoj je sve više servisa za grupnu kupnju, njihova je brojka već premašila pedeset.
Procjenjuje se da se grupnom kupnjom mjesečno ostvari oko milijun eura prometa, no to ne znači da su svi ti portali profitabilni. Sudeći po njihovim prihodima, ali i mišljenjima upućenih, imamo tek nekoliko "ozbiljnih" web shopova. Među njima su Kolektiva, KupiMe, Ponuda dana, a sve je prisutniji i Megapopust.hr. Nedavno je splitska tvrtka Megaplakat (vlasnik Megapopusta) objavila da su nakon trećeg kvartala prihodi Megapopusta iznosili 5,5 milijuna kuna, čime su ostvarili rast od čak 950 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. U 2011. ukupni je prihod tvrtke Megaplakat iznosio 2,4 milijuna, u što su uključeni prihodi vanjskog oglašavanja i portala. Ipak, tako veliki rast portala najviše mogu zahvaliti činjenici da su tek u svibnju 2011. počeli s radom. "Portal je startao 27. travnja 2011., do 1. listopada 2011. prihod je bio oko 530.000 kuna. Stoga uspoređujući devet mjeseci u ovoj godini i prošloj godini dolazimo do rasta od 950 posto", objasnila nam je Tamara Lolić, PR menadžerica portala Megapopust, dodajući da je riječ o bruto prihodu, tj. svim kupljenim kuponima uplaćenim na njihov račun, dok se u knjigovodstvenim izvještajima prikazuje neto prihod, tj. samo provizija portala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu