Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Metro dobavljačima: Ništa od posla ako ne nabavite certifikate

Autor: Nikolina Buljan / VLM
05. listopad 2012. u 22:25
Podijeli članak —
PXL

Na listi 15 onih koji imaju certifikate nalaze Vindija, Zvečevo, Podravka, Vitaminka, Granolio, Ledo…

Prodajni lanac Metro postavio je hrvatskim proizvođačima i dobavljačima uvjet. Ako žele nastaviti proizvoditi za robne marke Metroa i nakon što Hrvatska uđe u Europsku uniju, morat će nabaviti jedan od devet certifikata GFSI-ja (Global Food Safety Initiativea ) koji jamči da iza potrošačima relativno nepoznate Metroove marke stoji siguran proizvod. Od pedesetak hrvatskih proizvođača koji na ovaj način surađuju s Metroom, za sada samo njih 15 ima certifikat.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Radi se o IFS-u (International Food Standard) certifikatu koji je priznat u cijelom svijetu, a jedan je od devet certifikata s liste GFSI-ja . Na listi 15 onih koji imaju certifikate međuo stalim se nalaze Vindija, Zvečevo, Podravka, Vitaminka, Granolio, Ledo i ostali.

Prodajni lanac Metro postavio je hrvatskim proizvođačima i dobavljačima uvjet. Ako žele nastaviti proizvoditi za robne marke Metroa i nakon što Hrvatska uđe u Europsku uniju, morat će nabaviti jedan od devet certifikata GFSI-ja (Global Food Safety Initiativea ) koji jamči da iza potrošačima relativno nepoznate Metroove marke stoji siguran proizvod. Od pedesetak hrvatskih proizvođača koji na ovaj način surađuju s Metroom, za sada samo njih 15 ima certifikat.

Radi se o IFS-u (International Food Standard) certifikatu koji je priznat u cijelom svijetu, a jedan je od devet certifikata s liste GFSI-ja . Na listi 15 onih koji imaju certifikate međuo stalim se nalaze Vindija, Zvečevo, Podravka, Vitaminka, Granolio, Ledo i ostali.

“Ovakve standarde traže od svojih dobavljača i Coca-Cola, McDonalds, Billa, Lidl ali i mnogi drugi. Certifikat se ne veže isključivo za proizvod već za cijelu tvrtku, u što spadaju i logistika, sama proizvodnja i ostalo. Ipak, onaj tko ne želi ne mora certificirati cijelu tvrtku nego može samo jedan dio ili robnu marku”, rekao je na Metroovoj konferenciji za medije u petak Roland Bosnar, voditelj odjela kontrole kvalitete Metro Cash & Carry Hrvatska. Spominje kako bi za dobivanje ovakvog certifikata za jednu proizvodnu liniju u tvrtki koja zapošljava 100 ljudi trebalo pet do šest mjeseci. Ako se još uzme da je onaj koji daje certifikat iz Hrvatske pa nema troškova dovođenja stranaca, cijeli proces, spominje Bosnar, ne bi trebao koštati više od 2000 eura.

Autor: Nikolina Buljan / VLM
05. listopad 2012. u 22:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close