Rezultati istraživanja provedenog među vodećim teleoperaterima, osiguravajućim kućama i generalnim zastupnicima automobilističkih marki na hrvatskom tržištu pokazuju da tvrtke još uvijek ne pridaju dovoljnu važnost online komunikaciji s potrošačima. Tako trećina ispitanih tvrtki uopće ne odgovara na upite koje kupci zainteresirani za kupovinom proizvoda pošalju mailom, a gotovo 60 posto djelatnika osiguravajućih kuća ne poznaje neke od osnova hrvatskog pravopisa (npr. pogrešno korištenje dijakritičkih znakova) pa potrošačima šalje mailove koji mogu narušiti ugled tvrtke za koju rade i oslabiti svoju prodajnu poziciju.
Hrvatska agencija specijalizirana za mystery shopping MSA zadovoljstvo kupaca provela je istraživanje kojim je utvrdila kvalitetu online komunikacije nekih od vodećih tvrtki koje posluju na hrvatskom tržištu prema krajnjim potrošačima njihovih proizvoda. U razdoblju od 24. rujna do 1. listopada 2012. godine tajni kupci slali su elektroničku poštu vodećim teleoperaterima, osiguravajućim kućama i generalnim zastupnicima automobilskih marki u Hrvatskoj, a kojom su izražavali interes za kupnju proizvoda od tvrtki obuhvaćenih istraživanjem. Kvaliteta online komunikacije mjerena je kroz sljedeće segmente: brzina odgovora na upućeni upit, ljubaznost i individualan pristup prema potrošaču, kvalitetno informiranje i dodatni interes za potrebe kupca, ponuda dodatnih proizvoda, slanje promotivnih materijala i brošura kao priloga odgovoru na upit, pokušaj dogovaranja sastanka na kojem bi se zaključila prodaja te odgovaranje na pitanja tajnih kupaca bez velikih pravopisnih grešaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu