Prema GFK-ovom istraživanju, više 64% hrvatske online populacije posjeduje svoj profil na društvenim mrežama, te preko tisuću brandova službeno komunicira na Facebooku.
Broj web-potrošača u Hrvatskoj se udvostručio. Sa prijašnjih 11%, narastao je u zadnjih godinu dana na 20%. Slični pokazatelji govore i o rastu financijskih pokazatelja na području e-commerce subjekata, gdje najveći rast ostvaraju web-trgovine za združenu kupovinu. Prva generacija polaznika Web Marketing Akademije (WMA) s edukacijom počinje 15. listopada 2012. i učit će upravo o marketinškim aktivnostima u internetskim kampanjama. Prolaskom kroz program obrazovanja WMA polaznici će uz iskusne predvače naučiti sve elemente marketing miksa vezanog za internet. Program traje 100 školskih sati, sastoji se od sljedećih predmeta: Osnove web marketinga, Web Marketing, Web stranica, Web trgovina, Optimizacija web stranica za tražilice (SEO), Kontekstualno oglašavanje (SEM), Analiza web stranica, Marketing društvenih medija (SMM), E-mail marketing, te Praktikuma. (pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu