Mobilne Informacije d.o.o. su uspjele na tržište plasirati svoj prvi proizvod web portal www.lociraj-popust.com i geolokacijsku mobilnu aplikaciju za iPhone i Android uređaje „LocirajPopust“. Sama aplikacija i web stranica su objavljene u studenom 2011. godine te su bile prepoznate i prilično dobro medijski popraćene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mislim da biste se trebali razvijati u suprotnom pravcu od ex-YU, odnosno na tržištu EU i tu tražiti svoju priliku. Razloga za to je mnogo: razvijenije tržište i MNOGO veći broj potrošača (što bi vam trebalo stvoriti i veće prihode), potrošači su manje skeptični prema novim tehnologijama nego kod nas, veći udio potrošača koji imaju smartphone, internet je dostupniji i gotovo besplatan (WiFi) – kad sam bio u Njemačkoj pred dva mjeseca nije bilo kvarta gdje se nisi mogao povezati bežično! (a tako im je u svim većim gradovima).
Možda bi bilo dobro razviti i web shop na kojem će se moći kupovati proizvodi koji se lociraju preko Vaše aplikacije. Potrašači vole sve na jednom mjestu i jednostavnu kupovinu na netu.
Neosporno je da je ideja dobra, ali ako za to ne znaju potrošači mala je korist od same ideje. Kao što i navodite beskonačne mogućnosti internet oglašavanja, upravo to treba biti Vaš "as iz rukava"! Kao i razvijanje postojeće aplikacije. Vaša aplikacija mora postati brand na tržištu a da biste došli do toga potrebno je dosta kreativnih rješenja koja će kod potrošača razviti interes za korištenje.
Kad smo kod zaposlenika, bez obzira bio student ili ne, ako je i sam dovoljno kreativan teško da će raditi za Vas za sitnu lovu. Kreativci su entuzijasti i treba ih pridobiti na tu kartu. Ustalom, ako nije kreativan, teško da će se uklopiti u vaš tim.
…
Mislim da biste trebali razmišljati o Beogradu. Radi se o gradu koji, unatoč tome što se nalazi u državi sa slabom kupovnom moći, ima veliku šopingholičarsku masu koja bi mogla pozitivno reagirati na ovu aplikaciju. A prema iskustvu mnogih, Beograd je jedan od gradova koji su dosta otvoreni prema svim poduzetničkim novotarijama. Što se tiče suradnje s tvrtkama, obrtima i ostalima…možda se trebate pokušati povezati s poduzetnčim inkubatorima kako biste lakše došli do obrtnika i malih (mikro) poduzeća, a možda biste mogli napraviti i neku suradnju s jednim od portala za grupne popuste…
ps….što se zaposlenika tiče, možete zaposliti i studenta…povežite se s bivšim profesorima i asistentima koji su vam predavali na fakultetima, i tako možete doći do boljih i odgovornijih studenata…. studenti su ipak jeftinija radna snaga, a mogu raditi po potrebi…
Uključite se u raspravu