Olimpijske igre jedna su od najučinkovitijih marketiških platformi u svijetu, a s obzirom na potencijalni doseg od nekoliko milijardi gledatelja, nije ni čudo da su mamac za sponzore i proizvođače programa.
Samo prava prijenosa i top-sponzorstva u posljednjem su olimpijskom ciklusu (Vancouver i London) već osigurala više od pet milijardi dolara, a prihodi od ostalih sponzora, karata te licencija tek se trebaju pobrojiti. Prava na prijenose i sponzorstva Olimpijskih igara sklapaju se na cikluse od četiri godine, a u posljednjem su dogovorena za već održane Zimske olimpijske igre u Vancuveru 2010. te Olimpijske igre u Londonu 2012. Od 2009. do 2012. prihodi od prava na prijenos Igara iznose gotovo četiri milijarde dolara, a prihodi iz tzv. top-programa sponzora iznose 957 milijuna dolara. U top-programu našle su se najveće svjetske kompanije koje se jedine imaju pravo koristiti olimpijskim obilježjima u komercijalne svrhe, a u njemu sudjeluje jedanaest korporacija. U četverogodišnjem ciklusu od 2009. do 2012. Olimpijadu sponzoriraju Visa, Samsung, P&G, Coca-Cola, Acer, Atos, Dow, GE, McDonalds, Omega te Panasonic.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu