Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Afrika i Euroazija spasile Coca-Colu

Autor: Poslovni.hr
18. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Coca-Cola je preksinoć izvijestila o rastu prihoda u drugom tromjesečju jer je rast prodaje najvećega svjetskog proizvođača gaziranih pića na tržištima u razvoju uspio nadoknaditi pad prodaje u Europi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prihodi Coca-Cole porasli su u drugom tromjesečju 3% u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 13,09 milijardi dolara, a neto dobit iznosila je 2,79 milijardi dolara, kao i lani. Obujam prodaje povećan je za 4%, pri čemu je prodaja u SAD-u porasla za 1, a u ostatku svijeta za 5 posto. Najveći rast prodaje, 12%, zabilježen je na području Afrike i Euroazije, a slijedi područje Pacifika, s rastom od 8%, i Latinske Amerike, s rastom od 3%. Zbog slabosti gospodarstava i hladnog vremena u Europi je prodaja Coca-Cole u drugom tromjesečju pala za 4%. Uprava Coca-Cole poručila je da su izazovni gospodarski uvjeti ostavili traga na poslovanju kompanije. “Potrošači diljem svijeta i dalje osjećaju posljedice nastavka gospodarske neizvjesnosti u Europi, usporavanja rasta gospodarstva u Kini i sporog oporavka SAD-a”, rekao je izvršni direktor Coca-Cole Muhtar Kent. (pd)

Coca-Cola je preksinoć izvijestila o rastu prihoda u drugom tromjesečju jer je rast prodaje najvećega svjetskog proizvođača gaziranih pića na tržištima u razvoju uspio nadoknaditi pad prodaje u Europi.

Prihodi Coca-Cole porasli su u drugom tromjesečju 3% u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 13,09 milijardi dolara, a neto dobit iznosila je 2,79 milijardi dolara, kao i lani. Obujam prodaje povećan je za 4%, pri čemu je prodaja u SAD-u porasla za 1, a u ostatku svijeta za 5 posto. Najveći rast prodaje, 12%, zabilježen je na području Afrike i Euroazije, a slijedi područje Pacifika, s rastom od 8%, i Latinske Amerike, s rastom od 3%. Zbog slabosti gospodarstava i hladnog vremena u Europi je prodaja Coca-Cole u drugom tromjesečju pala za 4%. Uprava Coca-Cole poručila je da su izazovni gospodarski uvjeti ostavili traga na poslovanju kompanije. “Potrošači diljem svijeta i dalje osjećaju posljedice nastavka gospodarske neizvjesnosti u Europi, usporavanja rasta gospodarstva u Kini i sporog oporavka SAD-a”, rekao je izvršni direktor Coca-Cole Muhtar Kent. (pd)

Autor: Poslovni.hr
18. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close