Osnivanje poduzeća ili obrta često je uzrokovano željom pojedinca da samostalno djeluje i tako odgovara za uspješno poslovanje te u prosjeku zarađuje više od službenika u velikom poduzeću.
Zbog nedostatka financijskih sredstava i nemogućnosti zapošljavanja više djelatnika, vlasnik ili direktor poduzeća često je i osoba koja donosi odluke o upravljanju marketingom, što može biti dobar, ali i loš izbor. Najčešće vlasnik najbolje poznaje ponudu poduzeća i potrošača. Loše je ako vlasnik ili osoba iz uže obitelji situaciju na tržištu doživljava subjektivno. Najlošija situacija je kada poduzetnik zaposli nestručnu osobu za upravljanje marketingom. Iz toga je vidljivo da se marketingom u nekim slučajevima upravlja kao jednokratnom aktivnosti, a zapravo je riječ o kontinuiranu i dugotrajnu poslu koji zahtijeva posebnu pozornost, što mnogi uspješni mali poduzetnici vješto koriste. U malom poduzetništvu učinkovitost u upravljanju marketingom može se postići na nekoliko načina. Vrlo je bitno da se poduzetnici educiraju, odnosno svakodnevno uče o novim trendovima na tržištu. Također mnoga poduzeća i učilišta danas organiziraju seminare i treninge iz poslovnih vještina u kojima poduzetnici mogu steći potrebna znanja te ostvariti korisne kontakte. Istraživanje tržišta u malom poduzetnišvu rijetko se koristi zbog visokih troškova istraživanja, no takvo ulaganje u istraživanje bi se vrlo brzo isplatilo jer služi kao podloga za donošenje promišljenih odluka o poslovanju i nastupu na tržištu. Određivanje budžeta provodi se na temelju iskustava, zadataka i ciljeva koje poduzeće želi ostvariti radi postizanja maksimalnog profita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu