Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

I malima treba dobar marketing

Autor: Poslovni.hr
31. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Osnivanje poduzeća ili obrta često je uzrokovano željom pojedinca da samostalno djeluje i tako odgovara za uspješno poslovanje te u prosjeku zarađuje više od službenika u velikom poduzeću.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zbog nedostatka financijskih sredstava i nemogućnosti zapošljavanja više djelatnika, vlasnik ili direktor poduzeća često je i osoba koja donosi odluke o upravljanju marketingom, što može biti dobar, ali i loš izbor. Najčešće vlasnik najbolje poznaje ponudu poduzeća i potrošača. Loše je ako vlasnik ili osoba iz uže obitelji situaciju na tržištu doživljava subjektivno. Najlošija situacija je kada poduzetnik zaposli nestručnu osobu za upravljanje marketingom. Iz toga je vidljivo da se marketingom u nekim slučajevima upravlja kao jednokratnom aktivnosti, a zapravo je riječ o kontinuiranu i dugotrajnu poslu koji zahtijeva posebnu pozornost, što mnogi uspješni mali poduzetnici vješto koriste. U malom poduzetništvu učinkovitost u upravljanju marketingom može se postići na nekoliko načina. Vrlo je bitno da se poduzetnici educiraju, odnosno svakodnevno uče o novim trendovima na tržištu. Također mnoga poduzeća i učilišta danas organiziraju seminare i treninge iz poslovnih vještina u kojima poduzetnici mogu steći potrebna znanja te ostvariti korisne kontakte. Istraživanje tržišta u malom poduzetnišvu rijetko se koristi zbog visokih troškova istraživanja, no takvo ulaganje u istraživanje bi se vrlo brzo isplatilo jer služi kao podloga za donošenje promišljenih odluka o poslovanju i nastupu na tržištu. Određivanje budžeta provodi se na temelju iskustava, zadataka i ciljeva koje poduzeće želi ostvariti radi postizanja maksimalnog profita.

Osnivanje poduzeća ili obrta često je uzrokovano željom pojedinca da samostalno djeluje i tako odgovara za uspješno poslovanje te u prosjeku zarađuje više od službenika u velikom poduzeću.

Zbog nedostatka financijskih sredstava i nemogućnosti zapošljavanja više djelatnika, vlasnik ili direktor poduzeća često je i osoba koja donosi odluke o upravljanju marketingom, što može biti dobar, ali i loš izbor. Najčešće vlasnik najbolje poznaje ponudu poduzeća i potrošača. Loše je ako vlasnik ili osoba iz uže obitelji situaciju na tržištu doživljava subjektivno. Najlošija situacija je kada poduzetnik zaposli nestručnu osobu za upravljanje marketingom. Iz toga je vidljivo da se marketingom u nekim slučajevima upravlja kao jednokratnom aktivnosti, a zapravo je riječ o kontinuiranu i dugotrajnu poslu koji zahtijeva posebnu pozornost, što mnogi uspješni mali poduzetnici vješto koriste. U malom poduzetništvu učinkovitost u upravljanju marketingom može se postići na nekoliko načina. Vrlo je bitno da se poduzetnici educiraju, odnosno svakodnevno uče o novim trendovima na tržištu. Također mnoga poduzeća i učilišta danas organiziraju seminare i treninge iz poslovnih vještina u kojima poduzetnici mogu steći potrebna znanja te ostvariti korisne kontakte. Istraživanje tržišta u malom poduzetnišvu rijetko se koristi zbog visokih troškova istraživanja, no takvo ulaganje u istraživanje bi se vrlo brzo isplatilo jer služi kao podloga za donošenje promišljenih odluka o poslovanju i nastupu na tržištu. Određivanje budžeta provodi se na temelju iskustava, zadataka i ciljeva koje poduzeće želi ostvariti radi postizanja maksimalnog profita.

Autor: Poslovni.hr
31. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close