DIP Karlovac na jesen kreće u drugu fazu investicijskog ciklusa započetog 2002. godine. Prema riječima člana Uprave i trećinskog suvlasnika Damira Fistrića, njegov i cilj druge dvojice suvlasnika, Stanka Pezića i Zvonka Puljčana, da DIP Karlovac 2008. postane hrvatski lider u proizvodnji i izvozu parketa, teče planiranom dinamikom. Kupivši prije četiri godine DIP Karlovac od Ceufin brokersa – a koji ga je pak kupio od Hrvatskog fonda za privatizaciju nakon što ga je HFP isisanog uzeo natrag od Josipa Gucića – Fistrić, Pezić i Puljčan susreli su se s problemom oživljavanja posrnule i tehnološki zaostale tvrtke. Poduzeće se oslanjalo samo na proizvodnju klasičnog 22-milimetarskog parketa neatraktivnog za inozemno tržište.
Rast 30 posto
To je značilo nužne velike investicije u obnovu neefikasne infrastrukture, a ukupnom investicijom od oko 3,5 milijuna eura sagrađena je kompletna nova najsuvremenija linija za proizvodnju gotovog, dvoslojnog parketa vrhunske kvalitete. Riječ je o parketu, objašnjava Fistrić, koji su izmislili Švicarci kako bi mogao svojom posebnom konstrukcijom podnijeti naprezanja podnog grijanja, a takvoj kvaliteti u bilo kojoj ugradnji teško tko može odoljeti, uz uvjet da si to može i priuštiti. “Nakon prošlogodišnjeg otvorenja tog novog pogona i njegova uhodavanja, tržište, i to ono izvozno, najbolje je pokazalo da je ta investicija bila opravdana. Radom tog novog pogona postigli smo fizički porast proizvodnje za oko 30 posto, no kako je riječ o vrhunskom proizvodu znatno veće vrijednosti od klasičnog parketa, u financijskom smislu ta nam je novina donijela porast realizacije za 70 posto. Takvi pokazatelji znače i da se DIP Karlovac stabilizirao kao poduzeće, ali rastuća konkurencija prisiljavaju nas da idemo odmah u dalje planirane investicijske zahvate”, rekao je Damir Fistrić.Od DIP-ove proizvodnje čak 70 posto završi na inozemnom tržištu, kamo se plasira isključivo gotovi dvoslojni parket. Od toga na izvoz u Italiju otpada 60 posto, na Švicarsku 20 posto, Španjolsku 10 posto, te po pet posto na Njemačku i Grčku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.evo jednog članka punog pozitivnih stvari. svaka čast!
Uključite se u raspravu