Sljedeće godine na zagrebačkom Žitnjaku otvara se novi trgovački centar Mandi od 72.000 četvornih metara koji bi osim velikog salona talijanskog namještaja trebao udomiti i splitski trgovački lanac Tommy. Investitor ovog projekta je Maurizzio Zamparin, poznatiji kao vlasnik Mercatonea i nogometnog kluba Palermo i Gruppo Zamparini. Novi centar Mandi na zagrebačkoj Slavonskoj aveniji uz 50-ak trgovina i restorana imat će veliku trgovinu s modernim namještajem toga talijanskog proizvođača. Sudeći po talijanskom Mandiju, dućan je koncipiran kao showroom velikog stana. U trgovini će u simulirajućem stanu biti izložen cjelokupan asortiman, a namještaj će se preuzimati u praktičnim kutijama odmah nakon kupnje. Uz veliku trgovinu s namještajem od 5000 četvornih metara u Mandiju će biti pedesetak raznovrsnih trgovina na više od 6500 četvornih metara kao i prvi u Zagrebu supermarket Tommy na gotovo 5000 kvadrata. Za najam poslovnog prostora zadužena je tvrtka Colliers Internacional, a očekuje se da će u Mandiju biti i trgovine s tehnikom, odjećom i obućom. Budući da investitor još nije izašao u javnost s financijskim podacima, procjenjuje da investicija vrijedi oko 57 milijuna eura (računicom da gradnja sličnih centara stoji oko 800 eura po četvornome metru, za 72.000 kvadrata procjenjuje se cijena od 57 milijuna eura). Grupa Zamparini na hrvatskom se tržištu pojavila 1999. otvaranjem Mercatonea u Donjem Stupniku, a u nekoliko je godina Zamparin otvorio Mercatone Emmezetu u Osijeku i Splitu. Gruppo Zamparini 2005. počeo je s gradnjom velikog trgovačkog centra blizu Rijeke.
Sljedeće godine na zagrebačkom Žitnjaku otvara se novi trgovački centar Mandi od 72.000 četvornih metara koji bi osim velikog salona talijanskog namještaja trebao udomiti i splitski trgovački lanac Tommy. Investitor ovog projekta je Maurizzio Zamparin, poznatiji kao vlasnik Mercatonea i nogometnog kluba Palermo i Gruppo Zamparini. Novi centar Mandi na zagrebačkoj Slavonskoj aveniji uz 50-ak trgovina i restorana imat će veliku trgovinu s modernim namještajem toga talijanskog proizvođača. Sudeći po talijanskom Mandiju, dućan je koncipiran kao showroom velikog stana. U trgovini će u simulirajućem stanu biti izložen cjelokupan asortiman, a namještaj će se preuzimati u praktičnim kutijama odmah nakon kupnje. Uz veliku trgovinu s namještajem od 5000 četvornih metara u Mandiju će biti pedesetak raznovrsnih trgovina na više od 6500 četvornih metara kao i prvi u Zagrebu supermarket Tommy na gotovo 5000 kvadrata. Za najam poslovnog prostora zadužena je tvrtka Colliers Internacional, a očekuje se da će u Mandiju biti i trgovine s tehnikom, odjećom i obućom. Budući da investitor još nije izašao u javnost s financijskim podacima, procjenjuje da investicija vrijedi oko 57 milijuna eura (računicom da gradnja sličnih centara stoji oko 800 eura po četvornome metru, za 72.000 kvadrata procjenjuje se cijena od 57 milijuna eura). Grupa Zamparini na hrvatskom se tržištu pojavila 1999. otvaranjem Mercatonea u Donjem Stupniku, a u nekoliko je godina Zamparin otvorio Mercatone Emmezetu u Osijeku i Splitu. Gruppo Zamparini 2005. počeo je s gradnjom velikog trgovačkog centra blizu Rijeke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu