Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

iSTUDIO otvorio podružnicu u Srbiji i uveo nove servise

Autor: Tomislav Hrastovčak
24. travanj 2012. u 23:00
Podijeli članak —

Zagrebačka agencija za društvene medije iSTUDIO u utorak je u Green Gold klubu predstavila četiri novosti u svom poslovanju. Riječ je o otvaranju podružnice u Srbiji, updateu servisa Socialnumbers, novoj usluzi socialpuzzle.com te ulasku tvrtke u Facebook Preferred Marketing Developers program.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi




Zagrebačka agencija za društvene medije iSTUDIO u utorak je u Green Gold klubu predstavila četiri novosti u svom poslovanju. Riječ je o otvaranju podružnice u Srbiji, updateu servisa Socialnumbers, novoj usluzi socialpuzzle.com te ulasku tvrtke u Facebook Preferred Marketing Developers program.




Nakon otvaranja podružnice u Mostaru početkom godine, iSTUDIO je nastavio sa širenjem na regionalnom tržištu pokretanjem ureda i u Srbiji. “Nakon nekoliko uspješno odrađenih projekata na društvenim mrežama zajedno s lokalnim partnerima odrađeno je i dublje skeniranje tržišta prema kojem se uvidio ogromni potencijal koji to tržište nosi. Po pitanju digitalnog marketinga Srbija je još uvijek korak iza Hrvatske, a po pitanju broja ljudi i veličine tržišta, korak ispred. Imamo već u planu velike projekte s tamošnjim partnerima i vjerujemo da će Srbija kroz idućih nekoliko mjeseci imati izvrsne kampanje na području marketinga društvenih medija, ali i digitalnog marketinga općenito”, kazao je Daniel Ackermann, suosnivač iSTUDIJA. Na predstavljanju je istaknuto kako Srbija ima čak 3 milijuna korisnika Facebooka, što čini doseg populacije od 40 posto, a zanimljivo je da će iSTUDIO na tom tržištu surađivati s medijskom grupacijom Ringier Axel Springer.

Inače, u uvodnom predstavljanju iz tvrtke su se osvrnuli i na podružnicu u Mostaru. Riječ je o njihovoj prvoj podružnici izvan Hrvatske, otvorenoj u siječnju ove godine, a nakon četiri mjeseca rezultat je troje zaposlenih, 10 velikih klijenata i kako tvrde, poslovanje na profitabilnoj razini.

Druga stvar otkrivena u sklopu događaja nazvanog iEvent su nove mogućnosti stranice Socialnumbers.com. Podsjetimo, Socialnumbers razvio se prošle godine iz regionalnog portala drustvenimediji.com, postavši međunarodni projekt, a pokriva statistike Facebook stranica i agencija koje ih vode. Među novostima je sada globalno lansiranje Socialnumbersa, te uvođenje izvještaja i analiza, koje mogu kreirati vlasnici stranica. Također, Socialnumbers 2.0 omogućuje “predviđanje” rasta stranica u budućnosti na temelju njihovog dosadašnjeg kretanja te stvaranje informativnih infografika na temelju podataka o korisnicima.

iSTUDIO je predstavio i sasvim novi online servis Socialpuzzle, koji vlasnicima i velikih i malih stranica na Facebooku omogućuje da svojim fanovima ponude zanimljiv sadržaj te stvaraju učinkovite kampanje po, kako kažu, pristupačnim cijenama. Drugim riječima, navedeni sustav omogućuje vlasnicima Facebook stranica da na brz i jednostavan način, bez potrebe programiranja, na svoje stranice postave aplikacije kojima će upotpuniti svoje stranice korisnim sadržajem i ponuditi fanovima dodatne benefite, ističu iz tvrtke. Tako su već dostupne aplikacije za postavljanje nagradnih natječaja, povezivanje sa YouTube kanalom, objavljivanje printabilnih kupona i promociju posebnih akcija itd.




Na kraju prezentacije predstavnici tvrtke otkrili su kako su ušli u program Facebook Preferred Marketing Developers Program (PMD). Naime, iSTUDIO je primljen u taj program kao jedna od dvjestotinjak kompanija, odnosno agencija u svijetu i kao jedina agencija u Hrvatskoj i regiji. Taj program omogućuje svima koji su u njemu užu suradnju sa Facebookom, pozive na zatvorene Facebook evente i konferencije gdje se predstavljaju najnoviji trendovi iz područja marketinga i razvoja. Također omogućuje pristup znanju i informacijama koje se dijele unutar PMD internet grupa, testiranje novih opcija, kao i implementaciju novih proizvoda za klijente.

Autor: Tomislav Hrastovčak
24. travanj 2012. u 23:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close