Od 1. travnja tržište alkoholnih i bezalkoholnih pića u Hrvatskoj bit će bogatije za novi proizvod. Riječ je poznatom piću bambus (mješavini vina i cole), no proizvedenom u uskim limenkama (poput red bulla), što je novost na tržištu. Možda plasiranje novog pića pod nazivom “bamboos” i ne bi bila neka vijest da projekt nije pokrenuo 22-godišnjak iz Pleternice, student na zagrebačkoj Visokoj školi tržišnih komunikacija Agora, Kristijan Ljubešić. “Ideju sam dobio na drugoj godini fakulteta. Budući da sam i sam ljubitelj bambusa, zainteresirao sam se za izradu tog pića kao gotovog proizvoda. Od vlastitoga istraživanja pa do profesionalne analize u suradnji s marketinškom agencijom New Moment iz Beograda zaključio sam da bi bilo više nego dobro pokrenuti jednu novu priču, proizvod i za Hrvatsku, ali i šire”, kaže nam Ljubešić. Analizu tržišta proveo je u šest gradova u Hrvatskoj na 1200 ispitanika i u više od 500 kafića. Ustanovio je i da se od ukupne potrošnje vina u HoReCa kanalu čak 90 posto proda kao bambus.
Poduzetnička obitelj
Iako potječe iz poduzetničke obitelji (u čijem je vlasništvu tvrtka Geneza, s više od 220 zaposlenih, koja radi na telekomunikacijskim poslovima s T-HT-om i T-Mobileom), Ljubešić nam kaže da je novo piće isključivo njegova ideja. Na njoj je radio više od godinu dana, a koliko je projekt ambiciozan i zahtjevan, govori i podatak da posebne, uske limenke kupuje u Poljskoj, dok će se bambus puniti u punionici Terra Production u Inđiji, u Srbiji. “Riječ je o tvornici u kojoj se pune i coca-cola, red bull… Iako bi mi posao i papirologija bili lakši u Hrvatskoj, proizvod punimo u Srbiji jer je tamo jedina punionica za ovaj tip limenki u regiji”, objašnjava Ljubešić. Isto je i s proizvodnjom limenki – rade se u Poljskoj u pogonima kompanije Ball Corporation, jedne od vodećih za proizvodnju limenki u Europi. I dok se cola prema posebnoj recepturi proizvodi u Njemačkoj, vino je iz vinarije Poljoprivrednoga poduzeća Orahovica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.trebao se mladi gospodin odmah baciti na čitavu paleta proizvoda, naravno ne onako s visoka, nego početi sa nižih startnih pozicija..
gemišt, produžena cola i bevanda u limenci, već otopljena cedevita ili neki drugi vitaminski napitak, juice votka, stock-cola, kokteli ovi oni i ostala fina pića što se piju po osobnim preferencama i omjerima po najfinijim bircevima diljem lijepe naše..
ovako postoji kronična opasnost da će se još netko sjetiti ovih originalnih, ludih, kreativnih i ludo-kreativnih ideja te postati ozbiljna konkurencija na tržištu miješanih pića.
ms4
piše ti tko proizvodi vino,a je li bitno tko proizvodi kolu.
Čini mi se kao dobar projekt,dosta ambiciozan.
Samo se ne bih čudio da sada neki počnu komentirati….ot kuda mu pare,gdje je ukrao i sl. 😀
Jedino…možda je mogao napraviti dva izdanja-jači i slabiji bambus
Slazem se, a onda jos i gem u limenci 🙂
sry za mnostvo gresaka u komentaru =)
da samo mene sad zanima kako je rijesen problem koji je poprilicno ocit.
sto ce sedogoditi ili bi se trebalo dogoditi s takvim prouzvodom.
dodavanjem “kole” ustvari se dodaje šećer u vino, time bi vino trebalo nastaviti da ze izrazim “ponovno kuhati”.
sto se tada događa?
a ako je taj proces izbjegnut koliko je tu kemije?
ali ideja je podrzana od moje strane, sretno pozz =)
Uključite se u raspravu