Sarmice na skijaškom natjecanju na Sljemenu, catering u tramvaju povodom otvaranja Replayove trgovine u Zagrebu, party televizijske kuće RTL u ZET-ovom hangaru za popravljanje tramvaja na Remizi, ekskluzivna rođendanska proslava na šleperu koji je goste vozio po kultnim mjestima osamdesetih u Zagrebu, samo su neki od mnogobrojnih događanja koje je odradio Catering tim Lisak. A lista poslovnih subjekata s kojima surađuju doista je impresivna. Vip net, Siemens, Ericsson Nikolu Teslu, Raiffeisen banka, niz farmaceutskih tvrtki samo su neki od njih. Upravo je orijentacija prema korporativnom klijentima obilježje ovoga zagrebačkog cateringa. Takva poslovna filozofija zrcali se u lanjskom prihodu od deset milijuna kuna prihoda, uz godišnju stopu rasta od desetak posto. Od 2008. zaposlili su dvadesetak ljudi i time zaokružili broj djelatnika na njih 41. U deset godina poslovanja od restorana na četvrtom katu zagrebačkog Doma zdravlja centar, Ana Lisak osnivačica i vlasnica cateringa svoje je poslovanje u potpunosti usmjerila prema poslovnim subjektima koji danas čine 95% klijenata.
Krediti? Hvala, ne
Sve je krenulo početkom 1999. kad je vlasnica Ana Lisak odlučila otvoriti restoran u iznajmljenom prostoru na četvrtom katu jednog doma zdravlja u Zagrebu. Prije toga je sa suprugom vodila je građevinsku tvrtku, no kako je devedesetih situacija bila prilično teška, ratna zbivanja odvela su je u sasvim drugu djelatnost. “Nakon što sam 1990-ih završila na burzi, odlučila sam stvari uzeti u svoje ruke te se okrenuti ugostiteljstvu”, prisjeća se Lisak. “Pomalo sam naivno vjerovala da će to biti fini restoran za sve poslovne ljude u okolici.” Kako ni nakon mjesec dana posla gotovo da i nije bilo, odlučila je promijeniti taktiku. “Kada gosti neće doći k meni, idem ja k njima”, rekla je sama sebi te samo s jednim radnikom, vlastitim posuđem i bez velikog početnog kapitala otvorila catering. “Sada prilično emotivno i s ponosom gledam na to razdoblje”, ističe vlasnica, a iza nje stoji bezbroj uspješno organiziranih konferencija, otvorenja i najrazličitijih događanja. Upravo iz vremena vođenja restorana u domu zdravlja i započinje suradnja s nizom farmaceutskim kućama. Slijedi dolazak Vip neta u Hrvatsku s kojim i danas surađuju, kao i s brojnim drugim uspješnim tvrtkama, od kojih Lisak ističe Raiffeisen banku, Plivu, Loreal, Siemens i brojne druge. “Kako smo se kretali u tom krugu ljudi tvrtke su nas počele prepoznavati kao pouzdanog partnera”, naglašava te ističe da poslovne partnere rijetko gube dok istovremeno stalno stječu nove. Danas više od 95 posto poslovanja čini korporativni catering, dok ostalo otpada na privatni i svadbeni, koji zahtijevaju potpuno drukčiji inventar i organizaciju, objašnjava vlasnica. Također svadbe podrazumijevaju rad vikendom što je jako iscrpljujuće za osoblje. Zato su se gotovo u potpunosti posvetili poslovnim klijentima, a cijela poslovna filozofija vlasnice počiva na odgovornosti, kvaliteti, kreativnosti, ali i na oprezu. Kako je objasnila, u ugostiteljskom poslovanju dobit nije, unatoč krivoj percepciji javnosti, nešto s čime se možete pohvaliti. Prije svega, obveze i davanja prilično su velike prema zaposlenicima i državi, ali i prema dobavljačima. Međutim, stabilnost poslovanja Catering Lisak zahvaljuje tome što se nikada nisu kreditno opterećivali. Kako to slikovito opisuje vlasnica, “koliko je pokrivač dugačak toliko smo se i pokrivali”.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobar članak! Ako i zaposlenici, a i štićenici mogu potvrditi izneseno, daj Bože više poduzetnika takvog profila oko nas.
Uključite se u raspravu