Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatske reklame na kanalima Fox Internationala

Autor: Majda Žujo
15. veljača 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Britanska tvrtka Cable Direct postala je ekskluzivni zastupnik za prodaju medijskog prostora velikog portfelja programa Fox International Channels

Tvrtka Cable Direct nedavno je dogovorila suradnju s televizijskom kućom FOX International Channels (FIC) kojom je postala ekskluzivni zastupnik za prodaju medijskog prostora za Hrvatsku na njihovim programima FOXLife, FOXCrime, National Geographic Channel i National Geographic Wild. Radi se o tvrtki kćeri korporacije Sony Pictures Television, koja je s poslovanjem u Hrvatskoj započela početkom 2011. čime se prvi puta u Hrvatskoj dogodilo da jedan medijski zastupnik nudi tako veliki broj televizijskih programa i žanrova.Tako će se u programu tih kanala naći sve više hrvatskih oglašivača (ne samo srpskih, rumunjskih ili mađarskih, kako je do sada bio slučaj) koje će zasigurno privući veća ponuda kanala u “paketu”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Poticaj na kupnju
“Budući da predstavljamo širok portfelj kanala, zapravo smo ‘one-stop-shop’ za kupnju oglašivačkog prostora na tematskim TV kanalima, što oglašivačkim agencijama i oglašivačima olakšava kupnju oglašivačkog prostora na tim kanalima, umjesto da se sastaju i pregovaraju sa svakim kanalom ili grupom kanala pojedinačno”, ističe Philip Hewitt, glavni direktor Cable Directa napominjući kako to postajama dovodi više oglašivača. Osim toga, kaže i kako kupci koji kupuju više kanala iz portfelja Cable Directa ostvaruju troškovne pogodnosti što im osigurava još jedan poticaj da se odluče na kupnju. S obzirom da su se specijalizirali u prodaji medijskog prostora za oglašavanje, imaju potreban sustav, ljude i iskustvo koje se fokusira isključivo na taj zadatak, kažu da će tu ekspertizu donijeti i FIC-u i svim TV postajama koje su klijenti.“Sve naše prednosti u kombinaciji rezultiraju višim oglašivačkim prihodima i nižim prodajnim troškovima za naše postaje, što rezultira višim profitom”, dodaje Hewit. “FIC se odlučio na partnerstvo s tvrtkom Cable Direct u Hrvatskoj budući da vjerujemo kako ista posjeduje izvanrednu formulu za obavljanje posla te nudi kvalitetu i dragocjenu publiku na jednom mjestu. Iznimno nam je drago da smo i Hrvatsku dodali na popis zemalja u kojima surađujemo te se radujemo što ćemo zajedno s korisnicima i ovdje pružati različite opcije i vrijednosti”, komentirala je povodom nove suradnje i Deborah Armstrong, yiša potpredsjednica FIC-a za Europu

Tvrtka Cable Direct nedavno je dogovorila suradnju s televizijskom kućom FOX International Channels (FIC) kojom je postala ekskluzivni zastupnik za prodaju medijskog prostora za Hrvatsku na njihovim programima FOXLife, FOXCrime, National Geographic Channel i National Geographic Wild. Radi se o tvrtki kćeri korporacije Sony Pictures Television, koja je s poslovanjem u Hrvatskoj započela početkom 2011. čime se prvi puta u Hrvatskoj dogodilo da jedan medijski zastupnik nudi tako veliki broj televizijskih programa i žanrova.Tako će se u programu tih kanala naći sve više hrvatskih oglašivača (ne samo srpskih, rumunjskih ili mađarskih, kako je do sada bio slučaj) koje će zasigurno privući veća ponuda kanala u “paketu”.

Poticaj na kupnju
“Budući da predstavljamo širok portfelj kanala, zapravo smo ‘one-stop-shop’ za kupnju oglašivačkog prostora na tematskim TV kanalima, što oglašivačkim agencijama i oglašivačima olakšava kupnju oglašivačkog prostora na tim kanalima, umjesto da se sastaju i pregovaraju sa svakim kanalom ili grupom kanala pojedinačno”, ističe Philip Hewitt, glavni direktor Cable Directa napominjući kako to postajama dovodi više oglašivača. Osim toga, kaže i kako kupci koji kupuju više kanala iz portfelja Cable Directa ostvaruju troškovne pogodnosti što im osigurava još jedan poticaj da se odluče na kupnju. S obzirom da su se specijalizirali u prodaji medijskog prostora za oglašavanje, imaju potreban sustav, ljude i iskustvo koje se fokusira isključivo na taj zadatak, kažu da će tu ekspertizu donijeti i FIC-u i svim TV postajama koje su klijenti.“Sve naše prednosti u kombinaciji rezultiraju višim oglašivačkim prihodima i nižim prodajnim troškovima za naše postaje, što rezultira višim profitom”, dodaje Hewit. “FIC se odlučio na partnerstvo s tvrtkom Cable Direct u Hrvatskoj budući da vjerujemo kako ista posjeduje izvanrednu formulu za obavljanje posla te nudi kvalitetu i dragocjenu publiku na jednom mjestu. Iznimno nam je drago da smo i Hrvatsku dodali na popis zemalja u kojima surađujemo te se radujemo što ćemo zajedno s korisnicima i ovdje pružati različite opcije i vrijednosti”, komentirala je povodom nove suradnje i Deborah Armstrong, yiša potpredsjednica FIC-a za Europu

U planu je širenje
Britanska tvrtka Cable Direct, tvrtka je kćer Sony Pictures Televisiona, a reklamni prostor u srednjoj i istočnoj Europi počela je prodavati 1999. godine. U Hrvatskoj su prisutni od početka ove godine s uredom u Zagrebu koji pokriva i okolne zemlje. Programi koje zastupa pokrivaju niz žanrova, od informativnih sadržaja i glazbe do dokumentaraca, filmova i dječjih programa, a zajedno čine više od 14 posto udjela u ukupnoj gledanosti platforme MAXtv, te su prisutni i na ostalim platformama, uključujući B.net i IskonTV. Oglašivači inače mogu doseći i korisnike izvan granica Hrvatske budući da neki od programa pokrivaju cijelu regiju.U sljedećih nekoliko mjeseci tvrtka planira povećati svoj tržišni udio te postati predstavnikom ukupno 20 programa. U tvrtkinom portfelju trenutno se nalazi Al Jazeera Balkans, National Geographic Channel, National Geographic Wild, FOXLife, FOXCrime, AXN, 24sata TV, Klasiktv, Playomania, Narodna TV, Djudju Head, Orlando Kids, OK Bambino, MAXtv Premier League Football i The Fight Channel.

Autor: Majda Žujo
15. veljača 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close