U središtu Hangzua, grada najbogatije kineske pokrajine kojoj pripada i Šangaj, do proljeća će biti otvorena prva vinoteka Badela 1862. Uz vrhunska vina, u ponudi će biti i birani program jakih pića, a na 21. katu zgrade smjestit će se klub Vina Hrvatske u kojem će se održavati ciljane promocije za potencijalne kupce. Potom po istom modelu slijedi osvajanje niza kineskih gradova uz paralelnu prodaju Badelova asortimana u trgovačkim centrima, ali i kupcima iz hotelsko-ugostiteljskog biznisa.
To je finale višemjesečnih razgovora Badela i kineske Tadee Group koji su jučer potpisali ugovor o osnivanju “joint venture” kompanije sa sjedištem u Kini. Crna vina, posebno Korlat Syrah i Merlot, a od jakih pića Pelinkovac Antique i pogotovo Medica, izazvali su golemi interes kineskih potrošača, otkriva Zhang Zhuben, potpredsjednik Tadee Groupa. Nakon što je poslovne partnere darivao nekim od tih proizvoda pitali su ga može li ih nabaviti u većim količinama. Europska vina, ali i jaka alkoholna pića Kinezi su otkrili prije desetak godina. Potražnja od tada stalno raste, osobito posljednje dvije-tri godine. “Samo prošle u odnosu na godinu prije uvoz je bio veći 70 posto”, iznosi Zhuben te kaže kako se mahom traže vrhunska vina i pića. Kupovna moć stanovništva svakako utječe na takve odluke, a ona je, podsjeća, na tom prostoru sve bolja pa su i kupci zahtjevni. Brojni proizvođači već su prisutni na tržištu, posebno iz Francuske i Španjolske. Zhang Zhuben ocjenjuje da će potražnja s visokim godišnjim stopama rasta trajati još najmanje desetak godina i to je razdoblje u kojemu se Badel u Kini itekako dobro može pozicionirati. Generalni direktor Badela Srđan Oreb najavljuje da u osvajanje kineskih potrošača idu s najboljim brendovima. To su vrhunska crna vina, a kod jakih pića Glembay, Pelinkovac, Orahovac, Medica… Badel će, tvrdi Oreb, otvoriti prostor i ostalim hrvatskim proizvođačima, ne samo vinarima već i onima čiji se proizvodi mogu sljubiti uz vina i jaka pića. Cilj je ponuditi nacionalni gastronomski projekt tržištu golemog potencijala. Kinesko tržište, podsjeća, tek se formira i taj trenutak treba iskoristiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu