Devet od deset robnih marki proizvodi su hrvatskih tvrtki. Takvo partnerstvo s lokalnim poduzetnicima Narodni trgovački lanac (NTL) poticat će i razvijati i sljedećih godina, najavio je u četvrtak na proslavi desete obljetnice udruživanja više regionalnih trgovaca u NTL direktor Martin Evačić.
Skupina trgovaca okupila se prvo pod logom CBA te 2003. zaključila sa 2,9 milijardi kuna prihoda u 400 prodajnih objekata. NTL je osnovan 2004., a 2005. CBA i NTL udružili su logistiku u nabavi, a krajem 2008. potpisali i ugovor o kapitalnom povezivanju izabravši za buduće ime NTL. Grupacija je u međuvremenu narasla na 16 članova koji su 2010. ostvarili 8,3 milijarde kuna prihoda, zapošljavaju 10.000 djelatnika i imaju više od 1500 trgovina. Nakon izgradnje distribucijskih centara u Zagrebu i Metkoviću u planu je i lokacija na istoku Slavonije. Time će NTL za svoje članice nabavljati više od 80 posto voća i povrća. Evačić je potvrdio nagađanja da neke članice uskoro mijenjaju NTL dres za neki drugi, ali i najavio nova pojačanja, no nije otkrio tko od manjih trgovaca uskoro pristupa u NTL.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu