Na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu u srijedu je održan skup Katedre za trgovinu pod nazivom “Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe”.
Glavni cilj toga znanstvenoga skupa bio je istražiti ulogu trgovine u gospodarstvu zemlje i razmjenom iskustava i saznanja sa znanstvenicima i stručnjacima zemalja regije identificirati moguća područja poboljšanja aktualne trgovinske situacije u regiji. Tom su prilikom hrvatski i stručnjaci iz regije prezentirali desetak znanstvenih radova na temu trgovine, a među govornicima je bio i potpredsjednik Agrokora Ante Todorić.Govoreći o svom znanstvenom radu “Dometi trgovinske revolucije u srednjoj i jugoistočnoj Europi”, Stipe Lovreta, profesor na Ekonomskom Fakultetu u Beogradu, kaže da u je procesu tranzicije najteži problem izgraditi moderno tržište jer bez moderne trgovine nema ni modernog tržišta, a uloga trgovine je presudna u izgradnji efikasne izvozne strategije. Pritom naglašava ključnu ulogu trgovine za realizaciju efikasnog izvoza. “No nije dovoljno imati samo kvalitetan proizvod, već i efikasne kanale marketinga”, napominje Lovreta. Prezentirajući temu o trgovačkim markama u zemljama JI Europe, Kristina Petljak sa zagrebačkoga Ekonomskog fakulteta kazala je da one pružaju jamstvo za obećane performanse i funkcionalnost te da je njihova uloga značajnija u rastu konkurentnosti i dinamičnosti maloprodajnog tržišta. Njezina kolegica s istoga fakulteta Irena Guszak pak naglašava važnost samoposlužnih tehnologija, a kao primjere navodi samoposlužne blagajne i prijenosne skenere.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu