Hrvatska tvrtka Salespod započela je pregovore s nekoliko najvećih telekom operatera i proizvođača hardvera iz SAD-a nakon što je krajem prošlog tjedna proglašena najboljim novim rješenjem za prodaju na konferenciji “Under The Radar” u Silicijskoj dolini.
Marko Kovač, direktor Salespoda, potvrdio je za Poslovni dnevnik da su ostvarili niz vrlo važnih kontakata, pa tako neke promatraju kao potencijalne investicije, a druge kao na partnerstva i mogućnost otvaranja novih prodajnih kanala u SAD-u. “Pobijedili smo u kategoriji rješenja za prodaju gdje smo imali 32 konkurenta iz SAD-a i sve to na jednoj od najvećih konferencija u Silicijskoj dolini posvećenih spajanju ‘startup’ tvrtki i fondova rizičnog akapitala”, ističe Kovač. Salespod je jedina kompanija sa sjedištem izvan SAD-a koja je pozvana na konferenciju “Under The Radar”, na kojoj je sudjelovalo 350 stručnjaka iz Silicijske doline. Konferenciju organizira mreža ulagača zvana Dealmaker Media, koja je posredovala u investicijskim poslovima vrijednim 2,2 milijarde dolara. Tvrtku Salespod su prije tri godine u Osijeku pokrenuli Marko Kovač i Marko Linke. Njihovo mobilno rješenje za prodaju preraslo je u novi kanal prodaje koji danas ima više od 400 poslovnih korisnika različitih veličina. Ljetos su objavili da taj novi kanal prodaje generira promet veći od 50 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu