Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Američki telekomi i hardveraši pregovaraju sa Salespodom

Autor: Bernard Ivezić
16. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Novi mobilni kanal prodaje generira 50 milijuna dolara prometa

Hrvatska tvrtka Salespod započela je pregovore s nekoliko najvećih telekom operatera i proizvođača hardvera iz SAD-a nakon što je krajem prošlog tjedna proglašena najboljim novim rješenjem za prodaju na konferenciji “Under The Radar” u Silicijskoj dolini.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Marko Kovač, direktor Salespoda, potvrdio je za Poslovni dnevnik da su ostvarili niz vrlo važnih kontakata, pa tako neke promatraju kao potencijalne investicije, a druge kao na partnerstva i mogućnost otvaranja novih prodajnih kanala u SAD-u. “Pobijedili smo u kategoriji rješenja za prodaju gdje smo imali 32 konkurenta iz SAD-a i sve to na jednoj od najvećih konferencija u Silicijskoj dolini posvećenih spajanju ‘startup’ tvrtki i fondova rizičnog akapitala”, ističe Kovač. Salespod je jedina kompanija sa sjedištem izvan SAD-a koja je pozvana na konferenciju “Under The Radar”, na kojoj je sudjelovalo 350 stručnjaka iz Silicijske doline. Konferenciju organizira mreža ulagača zvana Dealmaker Media, koja je posredovala u investicijskim poslovima vrijednim 2,2 milijarde dolara. Tvrtku Salespod su prije tri godine u Osijeku pokrenuli Marko Kovač i Marko Linke. Njihovo mobilno rješenje za prodaju preraslo je u novi kanal prodaje koji danas ima više od 400 poslovnih korisnika različitih veličina. Ljetos su objavili da taj novi kanal prodaje generira promet veći od 50 milijuna dolara.

Hrvatska tvrtka Salespod započela je pregovore s nekoliko najvećih telekom operatera i proizvođača hardvera iz SAD-a nakon što je krajem prošlog tjedna proglašena najboljim novim rješenjem za prodaju na konferenciji “Under The Radar” u Silicijskoj dolini.

Marko Kovač, direktor Salespoda, potvrdio je za Poslovni dnevnik da su ostvarili niz vrlo važnih kontakata, pa tako neke promatraju kao potencijalne investicije, a druge kao na partnerstva i mogućnost otvaranja novih prodajnih kanala u SAD-u. “Pobijedili smo u kategoriji rješenja za prodaju gdje smo imali 32 konkurenta iz SAD-a i sve to na jednoj od najvećih konferencija u Silicijskoj dolini posvećenih spajanju ‘startup’ tvrtki i fondova rizičnog akapitala”, ističe Kovač. Salespod je jedina kompanija sa sjedištem izvan SAD-a koja je pozvana na konferenciju “Under The Radar”, na kojoj je sudjelovalo 350 stručnjaka iz Silicijske doline. Konferenciju organizira mreža ulagača zvana Dealmaker Media, koja je posredovala u investicijskim poslovima vrijednim 2,2 milijarde dolara. Tvrtku Salespod su prije tri godine u Osijeku pokrenuli Marko Kovač i Marko Linke. Njihovo mobilno rješenje za prodaju preraslo je u novi kanal prodaje koji danas ima više od 400 poslovnih korisnika različitih veličina. Ljetos su objavili da taj novi kanal prodaje generira promet veći od 50 milijuna dolara.

Autor: Bernard Ivezić
16. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close