Na nedavnoj sjednici Gospodarskog vijeća ŽK HGK u Rijeci za 2005. godinu u kategoriji velikih poduzeća Plaketom zlatna kuna nagrađena je tvrtka Lošinjska plovidba – Brodarstvo iz Malog Lošinja. Teretni pomorski brodar uspješno posluje kroz takozvani feeder servis povezujući Rijeku s drugim jadranskim i mediteranskim lukama. Lani je Lošinjska plovidba ostvarila rekordni prijevoz 65.335 TEU, 15,6 posto više nego 2004. godine. Ove godine, do 30. svibnja, Lošinjska je ostvarila prijevoz 28.379 kontejnera, a ako se ovakav trend nastavi, do kraja godine mogli bi očekivati ukupni prijevoz oko 67.500 kontejnera, najavio je Zlatko Moković, direktor Lošinjske plovidbe – Brodarstvo. Lošinjska plovidba formirana je 1958. spajanjem bivših Obalne plovidbe Rijeka i Lošinjske plovidbe Mali Lošinj. Počela je s 36 malih drvenih brodova i otvarala redovne linije po Mediteranu, najprije za Grčku i Tursku, a zatim za Sjevernu Afriku brodom ČIKAT, kao i otvaranjem prve trajektne linije Cres – Rabac. U zadnjem desetljeću poslovanje Lošinjske plovidbe – Brodarstvo odvija se na razvijanju feeder servisa i tramp poslovanja. Lošinjska plovidba je od 1998. godine nosilac feeder servisa. Od tada su dva-tri broda redovno zaposlena na tom servisu koji opslužuje luke Rijeku, Ploče, Split, Zadar, Bar, Durres, Gioa Tauro, Veneciju, Taranto, Maltu i Kopar. Sklopljeni su ugovori gotovo sa svim vodećim svjetskim kontejnerskim brodarima. U linijskom poslovanju, koji povezuje luke na Mediteranu s hrvatskim lukama, danas su zaposlena samo dva broda. Takozvani linijski tereti polako nestaju s tržišta jer ih apsorbiraju veliki svjetski brodari koji danas “dotiču” i luke Rijeku, Veneciju, Trst, Anconu itd. povezujući ih sa svim svjetskim odredištima. O uspjehu projekta Feeder servisa govori podatak da je od 1998. do danas u tom sustavu prevezeno gotovo 250 tisuća kontejnerskih jedinica. Tramp brodarstvo, odnosno slobodna plovidba zapošljava brodove Lošinjske plovidbe – Brodarstvo diljem svijeta. U tramp brodarstvu radi pet brodova s tendencijom povećanja flote s novim brodovima. Lošinjska plovidba – Brodarstvo u svojoj floti ima deset brodova ukupne tonaže 108.140 DTW. U Upravi ističu prošlu kao jako dobru godinu. Radi pomlađivanja flote Lošinjska je u posljednjih mjesec dana kupila brod Katarina od 29.000 DTW koji već plovi, a sredinom rujna očekuje novi brod Karolina sa 37.000 DTW, najveći u floti. Vrijednost ovih investicija iznosi oko 20 milijuna američkih dolara.
U brodove se ulaže 20 milijuna dolara, a od 1998. u tzv. feeder sustavu prevezeno je 250.000 kontejnera
Na nedavnoj sjednici Gospodarskog vijeća ŽK HGK u Rijeci za 2005. godinu u kategoriji velikih poduzeća Plaketom zlatna kuna nagrađena je tvrtka Lošinjska plovidba – Brodarstvo iz Malog Lošinja. Teretni pomorski brodar uspješno posluje kroz takozvani feeder servis povezujući Rijeku s drugim jadranskim i mediteranskim lukama. Lani je Lošinjska plovidba ostvarila rekordni prijevoz 65.335 TEU, 15,6 posto više nego 2004. godine. Ove godine, do 30. svibnja, Lošinjska je ostvarila prijevoz 28.379 kontejnera, a ako se ovakav trend nastavi, do kraja godine mogli bi očekivati ukupni prijevoz oko 67.500 kontejnera, najavio je Zlatko Moković, direktor Lošinjske plovidbe – Brodarstvo. Lošinjska plovidba formirana je 1958. spajanjem bivših Obalne plovidbe Rijeka i Lošinjske plovidbe Mali Lošinj. Počela je s 36 malih drvenih brodova i otvarala redovne linije po Mediteranu, najprije za Grčku i Tursku, a zatim za Sjevernu Afriku brodom ČIKAT, kao i otvaranjem prve trajektne linije Cres – Rabac. U zadnjem desetljeću poslovanje Lošinjske plovidbe – Brodarstvo odvija se na razvijanju feeder servisa i tramp poslovanja. Lošinjska plovidba je od 1998. godine nosilac feeder servisa. Od tada su dva-tri broda redovno zaposlena na tom servisu koji opslužuje luke Rijeku, Ploče, Split, Zadar, Bar, Durres, Gioa Tauro, Veneciju, Taranto, Maltu i Kopar. Sklopljeni su ugovori gotovo sa svim vodećim svjetskim kontejnerskim brodarima. U linijskom poslovanju, koji povezuje luke na Mediteranu s hrvatskim lukama, danas su zaposlena samo dva broda. Takozvani linijski tereti polako nestaju s tržišta jer ih apsorbiraju veliki svjetski brodari koji danas “dotiču” i luke Rijeku, Veneciju, Trst, Anconu itd. povezujući ih sa svim svjetskim odredištima. O uspjehu projekta Feeder servisa govori podatak da je od 1998. do danas u tom sustavu prevezeno gotovo 250 tisuća kontejnerskih jedinica. Tramp brodarstvo, odnosno slobodna plovidba zapošljava brodove Lošinjske plovidbe – Brodarstvo diljem svijeta. U tramp brodarstvu radi pet brodova s tendencijom povećanja flote s novim brodovima. Lošinjska plovidba – Brodarstvo u svojoj floti ima deset brodova ukupne tonaže 108.140 DTW. U Upravi ističu prošlu kao jako dobru godinu. Radi pomlađivanja flote Lošinjska je u posljednjih mjesec dana kupila brod Katarina od 29.000 DTW koji već plovi, a sredinom rujna očekuje novi brod Karolina sa 37.000 DTW, najveći u floti. Vrijednost ovih investicija iznosi oko 20 milijuna američkih dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu