Ovaj tjedan u Zadru se održava Treći međunarodni simpozij “Hrvatsko hotelijerstvo i turizam” koji će okupiti domaće i strane turističke stručnjake. Glavne teme o kojima će razgovarati su: kako do novih investicija u turizmu te kako od destinacije napraviti brend. O tome kako to izgleda u praksi razgovarali smo s Jakom Andabakom, predsjednikom Izvršnog odbora HUP – Udruge ugostiteljstva i turizma te vlasnikom uspješnoga hotelskog lanca Bluesun hotels & resorts.
Vi ste jedan od najvećih zagovornika spoja turizma i zdravstva u Hrvatskoj. Vidite li upravo taj segment kao opciju za produženje turističke sezone u našoj zemlji?
Kada govorimo o produženju turističke sezone, onda je jasno da se svi aspekti u tom sektoru moraju razvijati i da će svaki dati nešto. Ništa nije apsolutno ili jedino rješenje. Zasigurno da zdravstveni turizam može odigrati veliku ulogu u ukupnom razvoju cjelokupne turističke ponude. Već od davnih vremena turizam je povezan sa zdravstvenom ponudom, Opatija se na primjer razvila kao bečko lječilište. Mi u Hrvatskoj imamo puno mjesta koja su, s obzirom na položaj i klimu, na spoju Mediterana i kontinentalne klime. Problem je što smo to u prošlosti više koristili nego što je to slučaj danas. Vjerujem da revitalizacijom takvih sadržaja možemo u idućem razdoblju puno učiniti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu