Lista 50 Top trgovaca aktivnih na hrvatskom tržištu ove je godine od strane Financijske agencije izlistana gotovo neuobičajeno. Naime, rangirani jesu po prihodu ostvarenom za 2010. te izlistanom u redovnom godišnjem izvješću i dostavljenom Fini međutim, ključni kriterij za sastavljanje liste bila je registrirana djelatnost svake pojedine kompanije. Upravo zbog toga detalja svoju poziciju na spomenutoj rang ljestvici, i to među prvih dvadeset, našli su primjerice i neki od predstavnika iz branše naftne industrije, kao što su OMV i Euro Petrol. Na listu se također smjestilo i više kompanija iz farmaceutske grupacije, poput Medike, Phoenix farmacije te Oktal Pharme, a društvo im u skupini Top kompanija ‘trgovaca’ čini i distributer Orbico ali, i osječko Žito.Unatoč tako šarolikom društvu Konzum je i u ovakvoj ‘folklornoj’ skupini ostao neupitni lider ovdašnjeg ukupna tržišta maloprodaje i veleprodaje.
Internetska trgovina
Darko Knez, predsjednik Uprave najvećeg nacionalnog trgovačkog lanca ocjenjuje da je “Konzum i u 2010. godini ovećao tržišni udjel i osnažio liderski položaj, prvenstveno primjenom načela da su potrebe kupaca osnovni vodič u razvoju poslovanja. Prodajna mreža proširena je nizom novih prodavaonica, među kojima su i četiri nova Super Konzuma, a posebna pozornost posvećena je uređivanju postojećih prodavaonica i poboljšanju njihove funkcionalnosti. Nastavljen je razvoj maloprodaje preko interneta širenjem dostave na području Splita. Proširen je asortiman vlastite trgovačke marke uz unapređenje postojećih proizvoda i njihove kvalitete, uključujući i kontrolu u sklopu vlastitog organoleptičkog laboratorija. Od novijih usluga, posebnu ekspanziju u prošloj godini doživjelo je plaćanje računa s 2D bar kodom koje su potrošači prepoznali kao izuzetno praktično i pogodno, a započeli smo i sa također popularnim i jedinstvenim koalicijskim programom MultiPlus Card-om u kojem se u suradnji s renomiranim partnerima znatno proširuju mogućnosti skupljanja i korištenja nagradnih bodova. Konzum je ujedno u 2010. godini uspješno certificirao sustav upravljanja okolišem prema normi ISO 14001:2004 te tako postao prvi trgovački lanac u Hrvatskoj s ovim međunarodnim certifikatom. Uz strateški fokus na poboljšanje efikasnosti i smanjenje rashoda, u 2010. je ostvaren rast i operativne i neto dobiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu