One2play iz Zagreba nije među prvima, poput autoindustrije ili građevine, osjetio krizu iako prodaje i proizvodi igračke za djecu, izjavio je osnivač i predsjednik Uprave tvrtke Alen Magdić. Biznis s igračkama ipak je prema njegovoj procjeni u posljednje tri godine u padu 18%.
Proizvodnja u Kini
One2play uzima dio kolača Turbo Limaču najvećoj konkurenciji. Ova mlada kompanija osnovana 2003. godine, u kojoj radi 160 ljudi, do kraja godine planira otvoriti najmanje četiri trgovine, od čega jednu u Beogradu.Nije točno da se ne štedi na djeci, kako se pretpostavlja, govori Magdić. Kad su u One2playu uvidjeli da je krenula kriza okrenuli su se drugim tržištima, prvo u regiji, a potom i dalje. Osim toga, krenuli su i u vlastitu proizvodnju tako da nisu više samo distribucijska kompanija jer na proizvodima koji su njihovo intelektualno vlasništvo i koje izrađuju, ostvaruju 35% prihoda. Poput mnogih i oni proizvode većinom u Kini. Najznačajnije investicije u posljednje vrijeme bile su u maloprodajnu mrežu koju i dalje razvijaju te u izgradnju vlastitih brandova. One2play dobila je još prije tri godine status jedne od najbrže rastućih hrvatskih tvrtki, posebno odjel razvoja koji zapošljava petnaestak ljudi. Osim toga koriste se i do vanjskih stručnjaka koji rade na nekoliko projekata usmjerenih na širenje poslovanja izvan regije. One2play ima 10 trgovina u Hrvatskoj i jednu u Sarajevu. Na jesen jedna trgovina, a možda i dvije, otvaraju se u Beogradu. Do kraja godine imat će 15 trgovina. Tvrtka radi sa svim ostalim trgovinama, kioscima, benzinskim postajama. Iduće godine bit će ih, kaže Magdić, 22, a u 2013. godini oko 26.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu