Tajna uspješne CRM (Customer relationship management) implementacije uvijek ovisi o pažnji koja je posvećena procesima, a njihova zrelost i zrelost organizacije uvelike pridonosi (ili odmaže) postizanju cilja koji smo si postavili. CRM sustavi nisu samostalna i izolirana programska rješenja koja čarolijom daju uvide o vašim klijentima niti ta ista čarolija automatski povećava lojalnost klijenata. Zapravo, veće uvide dobit ćete o sposobnosti vaše organizacije da upravlja procesima koji nisu temeljeni na improvizaciji izvrsnih pojedinaca.
Nove inicijative
Pokretanje CRM inicijative često biva test istine i sučeljavanje sa stvarnošću u kojoj se nalazite. Stvarnost pri tome govori da zbog nesređenosti ili nedostatka sljedivosti u procesima koji inicijalno nemaju povezanost na CRM inicijativu ne možemo dosegnuti željeni cilj. Zato se sve više pojavljuje novi akronim – XRM, pri čemu XRM predstavlja upravljanje bilo kojom vrstom odnosa, a upravljanje odnosima s klijentima tek je jedan od skupova procesa koji se prate.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu