Stambeno-poslovni objekt Cvjetni, najveći dosadašnji projekt investitora Tome Horvatinčića, danas konačno otvara svoje sadržaje Zagrepčanima. Od ideje do finalnog čina, kupovanja svjetskih brendova koji do sada nisu bili ponuđeni u maloprodaji metropole, proteklo je pet i pol godina.
Više od 40 trgovina
Investiciju su pratile brojne kontroverze. U višetjednim prosvjedima uhićeno je oko 150 građana koji su tvrdili da ulagač devastira Cvjetni trga i okolne prostore. Horvatinčić ne skriva zadovoljstvo završetkom investicije u koju je, kaže, uložio 108 milijuna eura. Svi prostori su popunjeni, a o dimenzijama projekta, dodaje, ilustrativno svjedoči i podatak da je u ovoj fazi izgradnje otvoreno 715 radnih mjesta. Trgovački prostor centra Cvjetni prostire se na 7000 četvornih metara s više od 40 trgovina u kojima će biti ponuđeni najpoznatiji brendovi. Guess, Trussardi, Porsche design i Apple neki su od mnogih koji danas otvaraju vrata kupcima. Hoto grupa je u Cvjetni dovela i koncern Hennes & Mauritz (H&M) s prvom trgovinom u Hrvatskoj, unatoč deklaraciji da na europskom prostoru posluju samo na tržištima članica EU. Trgovina H&M najveća je u centru Cvjetni, na tri etaže ukupne površine 1800 četvornih metara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu