Iz radionice zagrebačke agencije Luminus, višestrukih dobitnika nagrade Emmy, nedavno je izašao još jedan vrhunski uradak. Riječ je o reklami za Vindijin glavni brend, mlijeko Z’ Bregov. Jednominutna animacija rađena u visokoj produkciji, ničim ne zaostaje za reklamama poznatih svjetskih brendova, a nakon što se prošlog tjedna počela vrtiti na malim ekranima izazvala je mahom pozitivne reakcije. Priča vodi gledatelja kroz bajkovitu “Zemlju zdravlja” u kojoj nastaje kalcij, a glavni lik je djevojčica koja pije mlijeko i zaziva Zubić vilu. Prema riječima Renata Grgića, kreativnog direktora Luminusa, animaciju kao tehniku realizacije TV spota odabrali su jer je najbolje odgovarala komunikacijskoj i kreativnoj strategiji stvaranja ‘’Zemlje zdravlja ’Z Bregov”, ali i budžetskom okviru kampanje. “Bajkovitost je ovdje u funkciji metafore prema kojoj je zdravlje najveće bogatstvo, a Zubić vila zapravo kalcij kojeg nalazimo u mlijeku i koji je potreban za pravilan rast, zdrave kosti i zube”, pojašnjava Grgić.
Dobra iskustva cobrandinga
Prethodna iskustva korištenja animiranih likova, dodaje, poput cobrandinga Z’ Bregova s Arthurom, Minimoyima i kornjačom Sammy pokazala su se dobrim izborom, pa je ovo bio logičan i prirodan nastavak. 3D animacija, ističe Grgić, jedan je od standardnih načina realizacije i uvijek je u trendu. “Željeli smo stvoriti platformu na kojoj možemo dalje graditi brend”, kaže Grgić.U definiranje i stvaranje ‘’Zemlje zdravlja’’, s prepoznatljivim likovima i elementima koji objedinjuju uvriježene arhetipe bajke s izvornim hrvatskim elementima slikarske naive i svakodnevnog urbanog života, uloženo je šest mjeseci rada. Kako je koncept baziran na emotivnosti, jednostavnosti, prirodnosti i kvaliteti branda, svaki je detalj, ističe, morao biti izbrušen da bi krajnji rezultat bila željena sugestivnost. Dodaje kako su u obimno istraživanje referenci, odnosno animiranih filmova i kampanja, nekoliko dana proveli na ‘’terenu’’, i to u istraživanju stvarnih lokacija i arhitekture okolice Varaždina i Zagorja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu