Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Obiteljski radio proslavio 15 godina emitiranja

Autor: Poslovni.hr
21. ožujak 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Svečanim skupom zaposlenika i suradnika u Multimedijskom centru u Zagrebu obilježena je 15. godišnjica postojanja medijske kuće Obiteljski radio.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Punih je 12 godina emitirao program pod nazivom Obiteljski radio, a u posljednje tri godine na frekvencijama 89,7 i 97,2 objavljuje prestižan i najslušaniji radijski program – program Antene Zagreb. Kako je na svečanosti istaknuo direktor Obiteljskog radija Ivan Jurić Kaćunić “uspjeh kompanije rezultat je stručnosti, fleksibilnosti i iskustva u primjeni znanja na području radijskog biznisa”.

Svečanim skupom zaposlenika i suradnika u Multimedijskom centru u Zagrebu obilježena je 15. godišnjica postojanja medijske kuće Obiteljski radio.

Punih je 12 godina emitirao program pod nazivom Obiteljski radio, a u posljednje tri godine na frekvencijama 89,7 i 97,2 objavljuje prestižan i najslušaniji radijski program – program Antene Zagreb. Kako je na svečanosti istaknuo direktor Obiteljskog radija Ivan Jurić Kaćunić “uspjeh kompanije rezultat je stručnosti, fleksibilnosti i iskustva u primjeni znanja na području radijskog biznisa”.

“Obiteljski radio jedna od najuspješnijih medijskih kuća u zemlji”, rekao je njegov osnivač Juraj Hrvačić te naglasio da je protekla godina bila u znaku velikih gospodarskih poremećaja, ali i bitnih promjena na medijskom tržištu. “Zadovoljstvo mi je reći da Obiteljski radio uspješno savladava sve gospodarske nedaće uspijevajući zadržati tržišno učešće i trendove razvoja.“ Ustvrdivši da je uspjeh Obiteljskog radija duboko zapisan upravo u proljeću 1996., najavio je da se s prvim danom proljeća 2011. starta s novim medijskim projektom.

“Nove tehnologije i njihova sinergija s konvencionalnim medijima, profiliranje medijskih usluga, suvremene prodajne mogućnosti i njihova primjena na domaćem tržištu, strateško planiranje, projekt menadžment i biznis konzalting okosnica su novog projekta”, kazao je Hrvačić te objavio da je strateške poziciji u upravi novog projekta ponudio Alidi Žorž Miketek, direktorici agencije Media mix, Jurici Hrvačiću, direktoru Radio produkcije te Ivanu Juriću Kaćuniću, direktoru Obiteljskog radija.

“Rezultati njihovog rada i uspjesi koje su zabilježili u proteklom razdoblju najbolje govore tko su Jurica, Alida i Ivan i zašto ih vidim na zahtjevnijim pozicijama. S njima je uspjeh neminovan”, zaključio je Hrvačić.

Autor: Poslovni.hr
21. ožujak 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close