Agencije uglavnom ne znaju što rade, smatra britanski marketinški stručnjak Andy Owen. Ukoliko se radi ispravno, direktni marketing, prema njegovom mišljenju, danas može donijeti bolje rezultate od bilo koje druge marketinške investicije. Inače, direktnim marketingom Owen se bavi gotovo 30 godina i jedna je od najuglednijih osoba u komunikacijskoj industriji.
Koji su ključni aspekti direktnog marketinga?
Postoji veliki broj pravila u direktnom marketingu koja se nikad ne mijenjaju. To se odnosi na promotivne i vizualne materijale jer postoje dokazani načini kako postići bolji učinak. Naučili smo ih putem testiranja koja smo provodili proteklih sedam desetljeća. U direktnom marketingu testira se više nego u ijednog drugoj djelatnosti. Zato znamo više i ujedno trošimo manje klijentovog novca. Ključni aspekt direktnog marketinga je odnos prema kupcu “jedan na jedan” umjesto masovnog. Tržište direktnog marketinga temelji se na razlikama između ljudi, ne na njihovim sličnostima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu