Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Redizajn stranica na Facebooku donosi nove opcije community managerima

Autor: Tomislav Hrastovčak
11. veljača 2011. u 15:45
Podijeli članak —

Društvena mreža Facebook uvela je sinoć novi dizajn “fan stranica”, pa one sada izgledaju poput standardnih korisničkih profila.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stranice na Facebooku danas su često sredstvo koje domaće i strane kompanije koriste za promociju brendova i komunikaciju sa svojim korisnicima. Među vizualnim promjenama, odmah je uočljiv pregled fotografija pri vrhu stranice, što je nedavno uvedeno i kod profila fizičkih osoba. S vrha su nestale kartice (“tabovi”) i one se sada nalaze na lijevoj strani u obliku linkova. Ispod njih je pak vidljiv pregled ostalih stranica koje su administratori “lajkali”. Među najvećim novostima je da se administratori sada mogu pojavljivati na Facebooku pod imenom stranice kojom upravljaju. Također, sada imaju i mogućnost primanja obavijesti o aktivnostima na stranici putem e-maila. Korisnici se mogu odmah prebaciti na nove opcije, a onima koji to ne učine, automatski će biti uvedene početkom ožujka.

Društvena mreža Facebook uvela je sinoć novi dizajn “fan stranica”, pa one sada izgledaju poput standardnih korisničkih profila.

Stranice na Facebooku danas su često sredstvo koje domaće i strane kompanije koriste za promociju brendova i komunikaciju sa svojim korisnicima. Među vizualnim promjenama, odmah je uočljiv pregled fotografija pri vrhu stranice, što je nedavno uvedeno i kod profila fizičkih osoba. S vrha su nestale kartice (“tabovi”) i one se sada nalaze na lijevoj strani u obliku linkova. Ispod njih je pak vidljiv pregled ostalih stranica koje su administratori “lajkali”. Među najvećim novostima je da se administratori sada mogu pojavljivati na Facebooku pod imenom stranice kojom upravljaju. Također, sada imaju i mogućnost primanja obavijesti o aktivnostima na stranici putem e-maila. Korisnici se mogu odmah prebaciti na nove opcije, a onima koji to ne učine, automatski će biti uvedene početkom ožujka.

Ida Pandur, social media marketing manager u tvrtki iSTUDIO, objasnila nam je koje su prednosti novog dizajna:
1) izgled je jako sličan izgledu privatnih profila, što je logičan raspored za prirodniju navigaciju korisnika po stranici
2) prikazivanje zadnjih pet postavljenih slika na stranici otvara nove dizajnerske mogućnosti i idealno je za kreativna rješenja banera
3) administratori se mogu ulogirati kao stranica, koja onda može dalje “lajkati” druge stranice, komentirati po drugim stranicama kao i javno otvorenim profilima korisnika
4) administratori dobivaju obavijesti o svim novim aktivnostima na stranici dok su ulogirani na Facebook kao ta stranica.
“Te dodatne vizualne i funkcionalne opcije otvorile su nove mogućnosti za Facebook stranice koje na taj način još više dobivaju na važnosti kao bitan profesionalan alat marketinškog miksa svakog branda/javne osobe”, kaže Pandur.

Iz tvrtke iSTUDIO kazali su i koju od novih opcija smatraju najvažnijom za community management, tj. upravljanje korporativnim profilima na društvenim mrežama. “Za community managere po nama je najbitnije da se mogu ulogirati kao stranica i na taj način iskoristiti tu opciju za daljnju promociju brenda. Sada sama stranica brenda dobiva novu dozu ‘ljudske osobnosti’ kojom može ići izvan svoje stranice, družiti se sa korisnicima, povezivati sa drugim stranicama i raditi sve ono što rade profili, a opet imati povratni benefit na samoj stranici – druženjem privlačiti nove fanove. Smatramo da će se to pokazati izvrsnim rješenjem u daljnjem napretku marketinških aktivnosti koje Facebook kao platforma pruža oglašivačima”, zaključuje Ida Pandur.




Posjetite stranicu Poslovnog dnevnika na Facebooku!

Autor: Tomislav Hrastovčak
11. veljača 2011. u 15:45
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close