Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Made in Austria

Autor: Poslovni.hr
08. studeni 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Darbo
Tvrtka A. Darbo AG sa sjedištem u Tirolu u srcu Alpa iza sebe ima više od 100 godina iskustva i “know-howa” u prerađivanju voća i meda te je vodeća na tržištu bogatih tradicijom austrijskih džemova i meda. Izvoz specijaliteta od džema i meda bitno pridonosi jakom rastu poduzeća, čiji je promet 102,6 milijuna eura te zauzima 40% ukupnih aktivnosti poduzeća.Osim proizvodnje 100% prirodnih džemova kao i džemova za gastronomiju, tvrtka Darbo bavi se i punjenjem pčelinjeg meda te proizvodnjom visokovrijednih voćnih sirupa, voćnih deserata, kompota kao i voćnih pripravaka za industriju proizvodnje jogurta. Za dobru kvalitetu i jedinstvenost proizvoda brinu se upotreba isključivo svježeg ili duboko smrznutog voća iz najboljih svjetskih nasada. Džemovi dobre “srednje klase” obično sadrže oko 35% udjela voća, dok Darbo proizvodi sadrže udio voća do 50%, a kod nekih proizvoda čak i do 70%.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Frierss
Obiteljsko poduzeće Frierss osnovano je još davne 1898. godine u Villachu, a bavi se proizvodnjom mesnatih i suhomesnatih specijaliteta. U proizvodnim pogonima radi oko 110 zaposlenika. Kvalitetno meso je 100 % austrijskog porijekla, pretežno iz Koruške. Pogon certificiran prema međunarodnom IFS-certifikatu ubraja se u vodeće austrijske ponuđače kvalitetnih proizvoda – stotine zlatnih medalja i mnogi zadovoljni kupci potvrđuju visoku razinu kvalitete. Paleta proizvoda nudi osim “koruških specijaliteta” kao što su šunka-špek, planinska salama ili domaće kobasice i vlastito proizvodene “talijanske specijalitete” kao što su pršut, mortadela i prirodno sazrele salame te cijeli niz odličnih “specijaliteta šunke i svježih kobasica”. Mnogi od tih proizvoda nude se u malim pakiranjima pogodnim za potrošače. Svi se proizvodi proizvode prema obiteljskim receptima u najvećoj kvaliteti te s vlastitim odličnom okusom. Frierss specijaliteti prodaju se u svim vodećim trgovačkim lancima u cijeloj Austriji kao i poznatim koruškim restoranima, ali također i izvoze u nekolicinu europskih i svjetskih zemalja kao što je primjerice Japan, a u Hrvatskoj se Frierss specijaliteti nude već gotovo 20 godina.

Darbo
Tvrtka A. Darbo AG sa sjedištem u Tirolu u srcu Alpa iza sebe ima više od 100 godina iskustva i “know-howa” u prerađivanju voća i meda te je vodeća na tržištu bogatih tradicijom austrijskih džemova i meda. Izvoz specijaliteta od džema i meda bitno pridonosi jakom rastu poduzeća, čiji je promet 102,6 milijuna eura te zauzima 40% ukupnih aktivnosti poduzeća.Osim proizvodnje 100% prirodnih džemova kao i džemova za gastronomiju, tvrtka Darbo bavi se i punjenjem pčelinjeg meda te proizvodnjom visokovrijednih voćnih sirupa, voćnih deserata, kompota kao i voćnih pripravaka za industriju proizvodnje jogurta. Za dobru kvalitetu i jedinstvenost proizvoda brinu se upotreba isključivo svježeg ili duboko smrznutog voća iz najboljih svjetskih nasada. Džemovi dobre “srednje klase” obično sadrže oko 35% udjela voća, dok Darbo proizvodi sadrže udio voća do 50%, a kod nekih proizvoda čak i do 70%.

Frierss
Obiteljsko poduzeće Frierss osnovano je još davne 1898. godine u Villachu, a bavi se proizvodnjom mesnatih i suhomesnatih specijaliteta. U proizvodnim pogonima radi oko 110 zaposlenika. Kvalitetno meso je 100 % austrijskog porijekla, pretežno iz Koruške. Pogon certificiran prema međunarodnom IFS-certifikatu ubraja se u vodeće austrijske ponuđače kvalitetnih proizvoda – stotine zlatnih medalja i mnogi zadovoljni kupci potvrđuju visoku razinu kvalitete. Paleta proizvoda nudi osim “koruških specijaliteta” kao što su šunka-špek, planinska salama ili domaće kobasice i vlastito proizvodene “talijanske specijalitete” kao što su pršut, mortadela i prirodno sazrele salame te cijeli niz odličnih “specijaliteta šunke i svježih kobasica”. Mnogi od tih proizvoda nude se u malim pakiranjima pogodnim za potrošače. Svi se proizvodi proizvode prema obiteljskim receptima u najvećoj kvaliteti te s vlastitim odličnom okusom. Frierss specijaliteti prodaju se u svim vodećim trgovačkim lancima u cijeloj Austriji kao i poznatim koruškim restoranima, ali također i izvoze u nekolicinu europskih i svjetskih zemalja kao što je primjerice Japan, a u Hrvatskoj se Frierss specijaliteti nude već gotovo 20 godina.

Klosterquell-Hofer
Koncept je jednostavan i uvjerljiv: uzmite plastičnu bocu veličine 200 ml, koju je moguće otvoriti jednim potezom i uživajte u svježem voćnom soku. Ako mislite da čak i mala djeca mogu otvoriti takvu bočicu, u pravu ste: Twist and Drink boce austrijskog proizvođača Klosterquell-Hofer GmbH su posebno dizajnirane i proizvedene kako bi njima lako rukovala i djeca od 3 do 10 godina. Ova tvrtka već je gotovo 25 godina prisutna na europskom tržištu sokova, dok na austrijskom tržištu već godinama potvrđuje vodeću poziciju. Ovaj originalni koncept pića je 1973. izmislio inženjer Kurt Hofer vodeći se uvjerenjem kako će visoko nutritivnan voćni napitak u jedinstvenoj bočici postati pravim tržišnim hitom. I bio je u pravu, jer njegova inovacija je ostvarila gotovo instantni uspjeh, s više od deset tisuća prodanih boca samo u prvoj godini proizvodnje, a ime Twist and Drink je postalo nositeljem uspjeha u mnogim europskim državama (originalni njemački naziv je pritom “Dreh und Trink”). 82% godišnje proizvodnje je danas namijenjeno izvozu, a najveća tržišta su njemačko i britansko. Proizvodnja je smještena u Gutensteinu, te se zasniva na kombinaciji čiste izvorske vode s koncentratima prirodnog soka. U proizvodnji ukupno sudjeluju 32 radnika, koji rade u obiteljskom okruženju moderne tvrtke u 100% obiteljskom vlasništvu. “Cilj nam je daljnji rast na tržištima južne Europe, te pogotovo na tržištima na kojima do sada još nismo u tolikoj mjeri zastupljeni. Uvjereni smo kako je kombinacija sofisticiranog šarenog pakiranja, prirodnog i osvježavajućeg soka i jasno definirane ciljne grupe dobitni recept i za buduće širenje na međunarodnom tržištu bezalkoholnih pića”, naglašava generalni direktor izvoza i sin osnivača, Kurt Hofer.

Sorger
Firma Sorger je tradicionalna štajerska obiteljska tvrtka. Osnovana je davne 1907. godine i danas već treća generacija uspješno vodi firmu i proizvodi vrhunske suhomesnate proizvode.Od 2004. godine firma Sorger je certificirana visokim nivoom “International Food Standard-a”. Već punih 16 godina firma Sorger je putem svojih proizvoda zastupljena i na Hrvatskom tržištu. “Ponosni smo što su hrvatski potrošači prepoznali kvalitetu i ostali joj vjerni sve ove godine uz: zimsku salamu, kant salamu, začinjenu šunku, salanettise blage i ljute, hrenovke, paštete i mađarsku salamu”, poručuju iz Sorgera.

Rauch
Počeci obiteljske tvrtke Rauch sežu na početak 20. stoljeća, točnije u 1919. godinu. Neposredno nakon završetka Prvog svjetskog rata, Franz Josef Rauch je u Rankweilu u Vorarlbergu u Austriji, sjedištu tvrtke Rauch Fruchtsäfte Gesellschaft m.b.H. & Co osnovao tvornicu voćnih sokova za seljake u okolici. Sljedeća generacija početkom 60-ih godina preuzima obiteljsku tvrtku s godišnjim prometom od približno 12 milijuna austrijskih šilinga. Pogon se poslije proširuje te se započelo s industrijskom proizvodnjom voćnih sokova koji su se u početku prodavali na domaćem tržištu, a kasnije sve više na međunarodnom tržištu. Rauch je 1944. godine startao sa vlastitom tvornicom u Mađarskoj kako bi vršio isporuke iz Mađarske u srednjoeuropske države. Uvođenjem palete proizvoda ledeni čaj koji je izazvao pravi boom, Rauch si je osigurao vodeći položaj u tom segmentu. Uvođenjem marke Happy day i plasiranjem marke Bravo Rauchu je uspjelo da se konačno probije na domaće i međunarodno tržište i snažno etablira u industriji proizvoda s robnom markom. Raznovrsnost Rauchovih marki i dalje raste te se pojavljuju robne marke kao što su Isotonic, Nativa i Culinary. Rauch je u Republici Hrvatskoj zastupljen od 2000. godine, gdje otvara sestrinsku firmu s misijom veće prisutnosti i udjela na tržištu sokova i bezalkoholnih napitaka. Danas je Rauch u Hrvatskoj prisutan u 9000 prodajnih mjesta sa svim svojim robnim markama i velikom željom daljnjeg rasta.

Manner
“Čokolada za sve” je bio moto Josefa Mannera, kada je 1890. osnovao tvrtku Manner. Danas je tvrtka Josef Manner & Comp.AG najveći austrijski proizvođač slastica sa sjedištem u Beču koja sa 800 zaposlenih godišnje proizvede 50.000 tona slastica i izvozi u više od 60 zemalja Europe i svijeta. Josef Manner počeo je u maloj trgovini na Stephansplatz-u uz katedralu Sv. Stjepana u samom centru Beča. Nezadovoljan kvalitetom čokolade koju je nabavljao odlučio je sam započeti proizvodnju. U dobi od 25 godina kupio je malu tvornicu čokolade i 1890. osnovao Chocoladenfabrik Josef Manner. 1898. proizvedena je prva napolitanka pod imenom Napolitaner Schnitte No. 239. originalni Mannerov proizvod. Ime Neapolitaner – Napolitanka stvorena je po regiji Napoli iz koje je dolazio lješnjak koji se koristio u kremi za punjenje vafla. Napolitanke su se najprije prodavale pojedinačno ili pakirane po nekoliko komada u kartonsku kutiju vezanu ružičastom vrpcom.Manner artikli na hrvatskom su tržištu prisutni od početka 90-ih, no od 2001. preuzimanjem distribucije Atlantic Tradea Manner artikli postaju prisutni u svim kanalima prodaje.

Rösselmühle
Rösselmühle, poduzeće s bogatom tradicijom i sjedištem u središtu Graza, prvi puta je spomenuto još 1270. godine, a od 1920. se nalazi u posjedu obitelji Polsterer. U pogonu u Grazu zaposleno je 20 suradnika zaduženih za vrhunsku kvalitetu povezanu s najboljom uslugom. Osim uobičajenog pšeničnog, raženog i kukuruznog brašna, od 2005. godine proizvode i pekarske mješavine, a od 2007. zastupljeni su i na hrvatskom tržištu. Tri mješavine koje će biti ponuđene tokom austrijskih tjedana, za čiju je pripremu potrebno dodati samo vodu i sol, tipični su primjerci štajerskih raženih pekarskih specijaliteta.

PAN&CO
PAN&CO je vodeći specijalist za odjele kruha i peciva u trgovačkim lancima, benzinskim postajama i u sistemskoj gastronomiji. To je prvo poduzeće koje je izvodilo pokuse s duboko smrznutim pecivom. S tom inovativnom idejom obiteljska tvrtka se u međuvremenu razvila u vodećeg specijalistu za duboko smrznuti kruh i pecivo u Europi. Godišnji je promet poduzeća sa 120 zaposlenih 70 milijuna eura, a prosječni rast prihoda tvrtke zadnjih godina iznosio je 20 %. Pokraj domaćeg tržišta u Austriji PAN&CO je uspješan i u Njemačkoj, Italiji, Skandinaviji, Francuskoj, Mađarskoj, Sloveniji, Češkoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i Hrvatskoj. Proizvodi se na najmodernijim proizvodnim postrojenjima Europe s visokovrijednim sirovinama i tradicionalnim receptima. Sve proizvodnje su IFS-certificirane i odgovaraju najvišim standardima za prehrambenu i higijensku sigurnost. Kao pionir modernih odjela za kruh PAN&CO nudi pekarske proizvode, pekarske peći, školovanje, servisiranje i marketinšku podršku.

Autor: Poslovni.hr
08. studeni 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close