Način poslovanja svakako se promijenio, međutim osnovni principi na kojima se temelji svaki jaki brend i dalje vrijede. Unatrag nekoliko godina mnogi vlasnici brendova odlučili su ne poštivati takve principe pa se sada suočavaju s negativnim posljedicama. Kako bi se vratio fokus na prave vrijednosti, potrebno je držati se 10 osnovnih načela.
1. Odanost
Jedna od osnovnih načela očuvanja jakosti brenda je odanost. Predanost unutar neke organizacije ili vjerovanje u vlastiti brend je opseg kojim brend dobiva potporu u smislu vremena, utjecaja i ulaganja. Da je, primjerice, naftna kompanija British Petroleum vodila računa o svojoj društvenoj komponenti, katastrofa u Meksičkom zaljevu možda se mogla izbjeći. Umjesto toga menadžeri BP-a odlučili su smanjiti sigurnosne mjere, ubrzati radove na bušotinama, ignorirati znakove upozorenja koji su ukazivali na to da bi moglo doći do eksplozije što su tipični primjeri nedostatka interne odanosti, a posljedice su goleme.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu