Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Louis Vuitton najvrednija europska robna marka

Autor: Poslovni.hr
30. rujan 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Proizvođač luksuzne robe vrijedi 27,6 mlrd. eura

Najvrednija europska robna marka u ovoj godini je francuski proizvođač luksuzne robe Louis Vuitton Moët Hennessy. Vrijednost brenda stručnjaci su procijenili na 27,6 milijardi eura, stoji u studiji Eurobrend 2010.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Drugi najvredniji brend u Europi je finska Nokia sa 25,33 milijarde eura. Treći je britanski Vodafone koji vrijedi 25,32 milijarde eura. Istraživanje su proveli stručnjaci Europskog instituta za brend u Beču. Provjerili su 50 najvrednijih robnih marki europskih kompanija i 25 pojedinačnih brendova. Direktor Europskog instituta za brend Gerhard Hrebicek naglasio je da su najveći rast vrijednosti ove godine zabilježile robne marke iz farmaceutske, zdravstvene i biotehnološke industrije. Najviše je porasla vrijednost britanske farmaceutske kuće GlaxoSmithKline za 34,6 posto te Sanofi Aventis za 19,1 posto.
(pd)

Najvrednija europska robna marka u ovoj godini je francuski proizvođač luksuzne robe Louis Vuitton Moët Hennessy. Vrijednost brenda stručnjaci su procijenili na 27,6 milijardi eura, stoji u studiji Eurobrend 2010.

Drugi najvredniji brend u Europi je finska Nokia sa 25,33 milijarde eura. Treći je britanski Vodafone koji vrijedi 25,32 milijarde eura. Istraživanje su proveli stručnjaci Europskog instituta za brend u Beču. Provjerili su 50 najvrednijih robnih marki europskih kompanija i 25 pojedinačnih brendova. Direktor Europskog instituta za brend Gerhard Hrebicek naglasio je da su najveći rast vrijednosti ove godine zabilježile robne marke iz farmaceutske, zdravstvene i biotehnološke industrije. Najviše je porasla vrijednost britanske farmaceutske kuće GlaxoSmithKline za 34,6 posto te Sanofi Aventis za 19,1 posto.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
30. rujan 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close