Najvrednija europska robna marka u ovoj godini je francuski proizvođač luksuzne robe Louis Vuitton Moët Hennessy. Vrijednost brenda stručnjaci su procijenili na 27,6 milijardi eura, stoji u studiji Eurobrend 2010.
Drugi najvredniji brend u Europi je finska Nokia sa 25,33 milijarde eura. Treći je britanski Vodafone koji vrijedi 25,32 milijarde eura. Istraživanje su proveli stručnjaci Europskog instituta za brend u Beču. Provjerili su 50 najvrednijih robnih marki europskih kompanija i 25 pojedinačnih brendova. Direktor Europskog instituta za brend Gerhard Hrebicek naglasio je da su najveći rast vrijednosti ove godine zabilježile robne marke iz farmaceutske, zdravstvene i biotehnološke industrije. Najviše je porasla vrijednost britanske farmaceutske kuće GlaxoSmithKline za 34,6 posto te Sanofi Aventis za 19,1 posto.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu