Prijevoznička tvrtka Mrav jedna je od rijetkih preko koje se može doći do, u Hrvata, vrlo popularnog Ikeinog namještaja. “Po našim saznanjima jedini smo koji rade direktnu dostavu Ikeinog namještaja u ured ili stan i koji za naručioca dostave obavljaju čitav carinski postupak”, kazao je Marko Lovrinčić, vlasnik Mrava, koji dostave vrši iz Ikeina dućana u austrijskom Grazu.
Prosječan rok dostave je nekih sedam dana “Naravno, to može varirati ovisno o tome ima li ili nema nekog proizvoda na Ikeinom lageru. Također, može se produžiti u slučaju kupovine skupljih proizvoda koji se posebno naručuju i rade po narudžbi. Oni dolaze kroz tri do četiri tjedna. ““Za nas je to rutinski postupak. Za prikupljanje robe, prelazak granice i dolazak u Zagreb je potreban jedan dan. Slijedeći radni dan roba prolazi carinski postupak a nakon toga slijedi dostava ”, kazao je Lovrinčić, dodajući da se Mrav time bavi oko dvije godine. Primarna djelatnost tvrtke, koja je inače osnovana 2005. godine, su prijevozi i selidbe, a Ikea je došla kao jedna dodatna usluga čiji obujam se u zadnjih godinu dana znatno povećao. “I sam sam bio iznenađen koliko je ljudi zainteresirano. U posao s dostavom iz Ikea trgovine krenuli smo djelomično slučajno. Tražili smo mogućnost proširenja asortimana usluga i naišli na Ikea-Graz. U početku je interes bio relativno mali, a u posljednje vrijeme naše vozilo ide gotovo redovito jednom tjedno. U prosjeku mjesečno šaljemo šest do osam kombija”, kazao je Lovrinčić. “Na našoj internetskoj stranici nalazi se jedan formular, zapravo zahtjev za dostavu koji stranka, a stranka je naručilac dostave, jednostavno ispuni i pošalje elektroničkom poštom. Sva komunikacija ide mailom, a nije potrebno ništa plaćati unaprijed već tek kada roba dođe na adresu koju odredi naručilac dostave. Većina naručilaca je iz Zagreba, ali ima ih i iz Dubrovnika, Splita i ostalih gradova. Vjerujemo da jednostavnost postupka i to što za naručioca dostave obavljamo kompletan postupak, odlazak po robu, transport u Hrvatsku, obavljanje carinskog postupka i dostavu u stan bez obzira na kojem je katu i ima li lift, čini našu uslugu jedinstvenom. Trošak za naručioca dostave je za Zagreb 30 posto kataloške cijene robe“, rekao je Lovrinčić. Kaže da im je promet pao u krizi jer su njihove usluge direktno vezane za građevinarstvo tako da se to dosta osjeti. No, prošlu godinu su završili u plusu, pozitivno, ove godine je malo bolje, a vjeruje da će se iduće godine situacija normalizirati.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu