Hrvati su u proteklih godinu dana popili 10,6 milijuna kilograma kave u vrijednosti od 791 milijuna kuna, pokazuje analiza o tržištu kave koju idućeg utorka donosi “Ja trgovac”, rujanski broj B2B magazina Poslovnog dnevnika. Čitanost B2B magazina “Ja trgovac” među vodećim ljudima u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje je 40.000.
Podaci agencije za istraživanje tržišta Hendal pokazuju da u Hrvatskoj više od 80 posto odraslog stanovništva redovito pije kavu. Njih 94 posto je konzumira kod kuće, a 36 posto i u kafiću. I dalje se najviše konzumira mljevena i kava u zrnu. S čak 79 posto količinske prodaje taj se trend nastavlja iz godine u godinu. Instant-kava je već niz godina na stabilnih pet posto količinske prodaje, dok ostatak od 16 posto odlazi na mješavine u instant-kave poput cappuccina te medijski eksponiranih brendova 2u1 ili 3u1. Turska kava drži čak 97 posto količinske prodaje unutar segmenta mljevene kave. Samo dva posto odlazi na filter kavu, a tek jedan posto na espresso. Kava bez kofeina drži simboličnih jedan posto prodaje. Kava nije sezonski proizvod, pa joj prodaja ne varira tijekom godine. Iako je turska kava najprodavanija u svim regijama, razlike se vide u udjelima instant-mješavina. Mješavine se najviše prodaju u Slavoniji, središnjoj Hrvatskoj i Zagrebu, a manje u Dalmaciji i Istri. Unutar segmenta mljevene kave glavni proizvođači su Franck, Anamaria, Tombia i Droga Kolinska. Najzastupljeniji proizvođači instant-kave su međunarodni brendovi Kraft i Nestle.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu