Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvati 791 milijun kuna godišnje potroše na kavu

Autor: Poslovni.hr
02. rujan 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Samo 16 posto otpada na instant-kavu

Hrvati su u proteklih godinu dana popili 10,6 milijuna kilograma kave u vrijednosti od 791 milijuna kuna, pokazuje analiza o tržištu kave koju idućeg utorka donosi “Ja trgovac”, rujanski broj B2B magazina Poslovnog dnevnika. Čitanost B2B magazina “Ja trgovac” među vodećim ljudima u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje je 40.000.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Podaci agencije za istraživanje tržišta Hendal pokazuju da u Hrvatskoj više od 80 posto odraslog stanovništva redovito pije kavu. Njih 94 posto je konzumira kod kuće, a 36 posto i u kafiću. I dalje se najviše konzumira mljevena i kava u zrnu. S čak 79 posto količinske prodaje taj se trend nastavlja iz godine u godinu. Instant-kava je već niz godina na stabilnih pet posto količinske prodaje, dok ostatak od 16 posto odlazi na mješavine u instant-kave poput cappuccina te medijski eksponiranih brendova 2u1 ili 3u1. Turska kava drži čak 97 posto količinske prodaje unutar segmenta mljevene kave. Samo dva posto odlazi na filter kavu, a tek jedan posto na espresso. Kava bez kofeina drži simboličnih jedan posto prodaje. Kava nije sezonski proizvod, pa joj prodaja ne varira tijekom godine. Iako je turska kava najprodavanija u svim regijama, razlike se vide u udjelima instant-mješavina. Mješavine se najviše prodaju u Slavoniji, središnjoj Hrvatskoj i Zagrebu, a manje u Dalmaciji i Istri. Unutar segmenta mljevene kave glavni proizvođači su Franck, Anamaria, Tombia i Droga Kolinska. Najzastupljeniji proizvođači instant-kave su međunarodni brendovi Kraft i Nestle.
(pd)

Hrvati su u proteklih godinu dana popili 10,6 milijuna kilograma kave u vrijednosti od 791 milijuna kuna, pokazuje analiza o tržištu kave koju idućeg utorka donosi “Ja trgovac”, rujanski broj B2B magazina Poslovnog dnevnika. Čitanost B2B magazina “Ja trgovac” među vodećim ljudima u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje je 40.000.

Podaci agencije za istraživanje tržišta Hendal pokazuju da u Hrvatskoj više od 80 posto odraslog stanovništva redovito pije kavu. Njih 94 posto je konzumira kod kuće, a 36 posto i u kafiću. I dalje se najviše konzumira mljevena i kava u zrnu. S čak 79 posto količinske prodaje taj se trend nastavlja iz godine u godinu. Instant-kava je već niz godina na stabilnih pet posto količinske prodaje, dok ostatak od 16 posto odlazi na mješavine u instant-kave poput cappuccina te medijski eksponiranih brendova 2u1 ili 3u1. Turska kava drži čak 97 posto količinske prodaje unutar segmenta mljevene kave. Samo dva posto odlazi na filter kavu, a tek jedan posto na espresso. Kava bez kofeina drži simboličnih jedan posto prodaje. Kava nije sezonski proizvod, pa joj prodaja ne varira tijekom godine. Iako je turska kava najprodavanija u svim regijama, razlike se vide u udjelima instant-mješavina. Mješavine se najviše prodaju u Slavoniji, središnjoj Hrvatskoj i Zagrebu, a manje u Dalmaciji i Istri. Unutar segmenta mljevene kave glavni proizvođači su Franck, Anamaria, Tombia i Droga Kolinska. Najzastupljeniji proizvođači instant-kave su međunarodni brendovi Kraft i Nestle.
(pd)

Pregled

Najviše se kupuje u hipermarketima
Hrvati najviše kave, čak 32 posto ukupne količine, kupuju u hipermarketima, pokazuje istraživanje agencije za istraživanje tržišta MEMRB. Slijede supermarketi s udjelom od 24 posto i velike trgovine sa 22 posto. Oko 19 posto otpada na male trgovine prodajne površine do 59 četvornih metara, a samo dva posto na kioske.

Autor: Poslovni.hr
02. rujan 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close