Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Centar Lumini – šoping i zabava u središtu poslovne zone

Autor: Ivan Pandžić
18. kolovoz 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Za sedam mjeseci Varaždin i okolica dobivaju novi trgovački centar treće generacije

U roku od šest do sedam mjeseci Varaždin i cijela varaždinska, međimurska i čakovečka županija dobit će svoj prvi trgovački centar treće generacije koji ambiciozno cilja postati središte zabave i šopinga za sjeverozapadnu Hrvatsku. U varaždinskoj propulzivnoj poslovnoj zoni Kneginec, obično rezerviranoj za proizvodnju, već pola godine gradi se trgovački centar Lumini i njegovo otvaranje je sigurno zbog osigurane financijske konstrukcije i već osiguranih glavnih zakupaca poslovnih prostora.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Odmak od Zagreba
Nakon otvorenja Lumini će biti najveći trgovački centar u sjeverozapadnoj Hrvatskoj. Taj objekt također dokazuje sve izraženiju tendenciju odmicanja trgovačkih centara od već zasićenog Zagreba i njihova seljenja k drugim regionalnim središtima. Investitor je norveška grupacija Verdispar, puno poznatija po najavljenim stambenim i poslovnim objektima u Zagrebu. Ipak, svojih prvih 45 milijuna eura u gradnju uložili su upravo u Lumini, a gradnju od siječnja vodi poznati građevinar Zagorje-Tehnobeton. Verdispar je u poslovnoj zoni otkupio 102.000 četvornih metara zemljišta. Sam objekt imat će 33.000 četvornih metara površine za razliku od svoga glavnog varaždinskoga konkurenta Supernove koja ima 19.000 zatvorenoga poslovnog prostora. Odluku o gradnji u Varaždinu Verdispar je donio jer ta regija bilježi konstantan gospodarski napredak i povećanje kupovne moći, te zbog nepostojanja centra takvoga tipa i izvrsne povezanosti južnog ulaza u Varaždin autocestama, odnosno lake dostupnosti kupaca. Vjeruju da bi njihov centar mogao privući i do 400.000 stanovnika koji se nalaze unutar pola sata vožnje automobilom. Prema studiji, na 10 minuta vožnje nalazi se čak 60.000 stanovnika, a na 15 minuta, čak 120.000. Upravo zbog želje za privlačenjem što više kupaca koji stižu automobilom za centar je osigurano gotovo 1400 parkirališnih mjesta i četiri ulaza za automobile. Jednoetažnost trgovačkog centra se ističe kao prednost za lakše snalaženje i veću protočnost kupaca. “Cilj je postaviti kvalitetnu strukturu zakupnika kojima će biti zastupljeni raznovrsni tržišni segmenti. Lumini centar bit će destinacija zabave, druženja i šopinga cijele varaždinske regije”, kaže Nenad Peris iz Colliersa koji vodi iznajmljivanje prostora. Ideja o zabavi temelji se ponajviše na tome što je od početka razvoja projekta partner Verdispara Blitz Cinestar koji će u Luminiju otvoriti multipleks kina sa šest dvorana. U varaždinskoj županiji takvog kina dosad nije bilo. Uz njih će biti osigurane igraonice za djecu te naravno nezaobilazni restorani i kafići. Ukupno će biti osigurano oko 600 četvornih metara rezervirano za sjedenje i konzumaciju hrane i pića. Uspjeh Luminija ovisit će svakako i o reakcijama konkurencije i samih potrošača. Sjeverozapadnu regiju već su prepoznali investitori pa je prvi trgovački centar sličnog tipa otvorila austrijska Supernova prošle godine. Oni imaju nešto više od 20 zakupaca, a najznačajniji je OBI – građevni i vrtni centar. Također imaju jake brendove poput Müllera, JYSK-a, New Yorkera, Sportine, Jella, Deichmanna. I sam centar Varaždina ima značajnu ponudu modnih marki razasutih po glavnim trgovačkim ulicama, a Varteksova robna kuća također cilja na određenu preobrazbu u moderni trgovački centar.

U roku od šest do sedam mjeseci Varaždin i cijela varaždinska, međimurska i čakovečka županija dobit će svoj prvi trgovački centar treće generacije koji ambiciozno cilja postati središte zabave i šopinga za sjeverozapadnu Hrvatsku. U varaždinskoj propulzivnoj poslovnoj zoni Kneginec, obično rezerviranoj za proizvodnju, već pola godine gradi se trgovački centar Lumini i njegovo otvaranje je sigurno zbog osigurane financijske konstrukcije i već osiguranih glavnih zakupaca poslovnih prostora.

Odmak od Zagreba
Nakon otvorenja Lumini će biti najveći trgovački centar u sjeverozapadnoj Hrvatskoj. Taj objekt također dokazuje sve izraženiju tendenciju odmicanja trgovačkih centara od već zasićenog Zagreba i njihova seljenja k drugim regionalnim središtima. Investitor je norveška grupacija Verdispar, puno poznatija po najavljenim stambenim i poslovnim objektima u Zagrebu. Ipak, svojih prvih 45 milijuna eura u gradnju uložili su upravo u Lumini, a gradnju od siječnja vodi poznati građevinar Zagorje-Tehnobeton. Verdispar je u poslovnoj zoni otkupio 102.000 četvornih metara zemljišta. Sam objekt imat će 33.000 četvornih metara površine za razliku od svoga glavnog varaždinskoga konkurenta Supernove koja ima 19.000 zatvorenoga poslovnog prostora. Odluku o gradnji u Varaždinu Verdispar je donio jer ta regija bilježi konstantan gospodarski napredak i povećanje kupovne moći, te zbog nepostojanja centra takvoga tipa i izvrsne povezanosti južnog ulaza u Varaždin autocestama, odnosno lake dostupnosti kupaca. Vjeruju da bi njihov centar mogao privući i do 400.000 stanovnika koji se nalaze unutar pola sata vožnje automobilom. Prema studiji, na 10 minuta vožnje nalazi se čak 60.000 stanovnika, a na 15 minuta, čak 120.000. Upravo zbog želje za privlačenjem što više kupaca koji stižu automobilom za centar je osigurano gotovo 1400 parkirališnih mjesta i četiri ulaza za automobile. Jednoetažnost trgovačkog centra se ističe kao prednost za lakše snalaženje i veću protočnost kupaca. “Cilj je postaviti kvalitetnu strukturu zakupnika kojima će biti zastupljeni raznovrsni tržišni segmenti. Lumini centar bit će destinacija zabave, druženja i šopinga cijele varaždinske regije”, kaže Nenad Peris iz Colliersa koji vodi iznajmljivanje prostora. Ideja o zabavi temelji se ponajviše na tome što je od početka razvoja projekta partner Verdispara Blitz Cinestar koji će u Luminiju otvoriti multipleks kina sa šest dvorana. U varaždinskoj županiji takvog kina dosad nije bilo. Uz njih će biti osigurane igraonice za djecu te naravno nezaobilazni restorani i kafići. Ukupno će biti osigurano oko 600 četvornih metara rezervirano za sjedenje i konzumaciju hrane i pića. Uspjeh Luminija ovisit će svakako i o reakcijama konkurencije i samih potrošača. Sjeverozapadnu regiju već su prepoznali investitori pa je prvi trgovački centar sličnog tipa otvorila austrijska Supernova prošle godine. Oni imaju nešto više od 20 zakupaca, a najznačajniji je OBI – građevni i vrtni centar. Također imaju jake brendove poput Müllera, JYSK-a, New Yorkera, Sportine, Jella, Deichmanna. I sam centar Varaždina ima značajnu ponudu modnih marki razasutih po glavnim trgovačkim ulicama, a Varteksova robna kuća također cilja na određenu preobrazbu u moderni trgovački centar.

Vjera u uspjeh
Već postoje centri poput Mercatora, Peveca, Konzuma, Baumaxa, Bille i Lidla. Osim toga austrijski Red Serve najavio je još jednu investiciju u još veći trgovački centar. Ta kompanija sudjelovala je u gradnji West Gatea, najvećega trgovačkog centra u Hrvatskoj i regiji. Međutim, zasad se najave austrijske konkurencije i širenje Varteksa nisu ostvarile. Investitori u Lumini zato vjeruju da će njihov koncept zabave i trgovine uz dobru prometnu povezanost biti uspješan.

Brendovi

Elektronika i odjeća
Ono što je uvijek najzanimljivije i jamstvo posjećenosti nekog centra su trgovačke marke koje će biti dostupne u centru. Tako je od glavnih trgovačkih brendova dosad u segmentu elektronike osiguran zakup Technomarketa, dok su ostali veći partneri Drogerie Markt, Algoritam, T-Com, Limoni parfumerije, te brednovi Adidas, Nike, Peko, Shoebedo, Pepe jeans, Oshkosh, Carter’s, Transport Footwear.

Autor: Ivan Pandžić
18. kolovoz 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close