Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hokejaši u promociji Iso sporta

Autor: Antonela Zečević
28. lipanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Povratak Iso sporta kreativno, režijski i produkcijski potpisuju kreativci zagrebačkog Luminusa u suradnji s varaždinskom tvrtkom Gold

Vindijin izotonični sportski napitak Iso sport dobio je svoju novu reklamnnu kampanju čiji je nositelj uzbudljiv i raskošno produciran TV spot pod nazivom “Povratak” s Medveščakovim napadačem Markom Lovrenčićem u glavnoj ulozi. U spotu Lovrenčević predvodi epski egzodus sportaša iz “Sahare”. Marko Lovrenčić u novom spotu nasljeđuje Darija Šimića kao nositelja kampanje, dok “Povratak” kreativno, režijski i produkcijski potpisuje zagrebački Luminus u suradnji s Tvrtkom Gold iz Varaždina. Spot je režirao Kristijan Petrović, osmislio ga je Renato Grgić, a producirao ga je Hrvoje Boljkovac, inače višestruki hrvatski dobitnici nagrade Emmy za uvodne špice filmske nagrade Oscar i finalne utakmice američke NBA lige.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Strast i energija
“Htjeli smo prenijeti emociju preko energije koju ima priča, a profesionalni sportaši su alat prepoznatljivosti”, kazao je kreativni direktor u Luminusu Renato Grgić. Objašnjava da se cijela komunikacijska odnosi na činjenicu kako se fizičkom aktivnosi ne gubi samo tekućina nego i minerali i soli te da u tom slučaju sportaš, bilo profesionalac ili amater, ne može dati sve od sebe. “Pustinja sugerira na žeđ, a Iso sport je tu da je utaži na najbolji način”, kaže Grgić. Producent reklamnog spota Hrvoje Boljkovac nije htio otkriti koliko je reklama plaćena jer to spada u sferu poslovne tajne. “Međutim, vidljivo je da je spot kompleksan i da se radi o visokobudžetnoj produkciji”, istaknuo je Boljkovac. Kaže da su se na korištenje hokejaša u spotu odlučili zbog toga jer se radi o profesionalnim sportašima, ali i zbog toga jer je Vindija sponzor kluba Medveščak i nekih sportaša. “Osim toga, hokejaši i klub Medveščak polučili su izvrsne rezultate u smislu velikog i pozitivnog interesa javnosti”, tvrdi Boljkovac.

Vindijin izotonični sportski napitak Iso sport dobio je svoju novu reklamnnu kampanju čiji je nositelj uzbudljiv i raskošno produciran TV spot pod nazivom “Povratak” s Medveščakovim napadačem Markom Lovrenčićem u glavnoj ulozi. U spotu Lovrenčević predvodi epski egzodus sportaša iz “Sahare”. Marko Lovrenčić u novom spotu nasljeđuje Darija Šimića kao nositelja kampanje, dok “Povratak” kreativno, režijski i produkcijski potpisuje zagrebački Luminus u suradnji s Tvrtkom Gold iz Varaždina. Spot je režirao Kristijan Petrović, osmislio ga je Renato Grgić, a producirao ga je Hrvoje Boljkovac, inače višestruki hrvatski dobitnici nagrade Emmy za uvodne špice filmske nagrade Oscar i finalne utakmice američke NBA lige.

Strast i energija
“Htjeli smo prenijeti emociju preko energije koju ima priča, a profesionalni sportaši su alat prepoznatljivosti”, kazao je kreativni direktor u Luminusu Renato Grgić. Objašnjava da se cijela komunikacijska odnosi na činjenicu kako se fizičkom aktivnosi ne gubi samo tekućina nego i minerali i soli te da u tom slučaju sportaš, bilo profesionalac ili amater, ne može dati sve od sebe. “Pustinja sugerira na žeđ, a Iso sport je tu da je utaži na najbolji način”, kaže Grgić. Producent reklamnog spota Hrvoje Boljkovac nije htio otkriti koliko je reklama plaćena jer to spada u sferu poslovne tajne. “Međutim, vidljivo je da je spot kompleksan i da se radi o visokobudžetnoj produkciji”, istaknuo je Boljkovac. Kaže da su se na korištenje hokejaša u spotu odlučili zbog toga jer se radi o profesionalnim sportašima, ali i zbog toga jer je Vindija sponzor kluba Medveščak i nekih sportaša. “Osim toga, hokejaši i klub Medveščak polučili su izvrsne rezultate u smislu velikog i pozitivnog interesa javnosti”, tvrdi Boljkovac.

Zahtjevna produkcija
Spot je sniman dva dana, a samom snimanju su prethodile višemjesečne pripreme. Reklama je snimana s dvije filmske kamere te je za spot u trajanju od jedne minute snimljeno 100 minuta materijala. Prvi se dan snimalo se gradskom klizalištu na Velesajmu u Zagrebu. Da se radi o produkcijski zahtjevnom tv spotu potvrđuje podatak da je dvorana je sa vanjske strane bila potpuno prekrivena s nekoliko stotina metara tamnog platna, čime je dnevni ambijent klizališta pretvoren u noćni što je naknadno dočarano računalnim efektima. Također, za Vukove, Medveščakove izmišljene sportske protivnike, posebno su dizajnirani i proizvedeni hokejaški dresovi. Prema prvotnoj zamisli pustinju je tijekom drugog dana snimanja trebala odglumiti “hrvatska Sahara” kraj Đurđevca, no snimanje je zbog kišnog vremena prebačeno u filmski studio Tuna film.

Napravljena pustinja
Za postizanje efekta pustinje u studio je dovezeno preko 50 tona pijeska i sagrađena velika pustinjska dina dok se zbog velike vlage pijesak ventilatorima sušio nekoliko dana. Uz Marka Lovrenčića i Igora Lazića iz HK Medveščak, u reklami se okupilo 30 vrhunskih hrvatskih sportaša i sportašica, iz različith sportskih disciplina.

Autor: Antonela Zečević
28. lipanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close