Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kraft uvećao dobit preuzimanjem, Nestle skupljim proizvodima

Autor: Ksenija Končevski
12. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Najveće svjetske kompanije uspješne u prvom tromjesečju

Američka prehrambena kompanija Kraft Foods a prije njega i švicarski konkurent Nestle izvijestili su o rastu rezultata u prvom tromjesečju. Snažan rast dobiti za promatrano razdoblje Kraft je ostvario u prvom redu zbog akvizicije britanskog proizvođača slatkišta Cadburyja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Neto dobit je povećao na 1,88 milijardi dolara nakon 660 milijuna dolara u istom razdoblju lani. Prihodi su rasli 26 posto na 11,32 milijarde dolara. Kraft, koji predvodi predsjednica Uprave Irene Rosenfeld, u siječnju je preuzeo britanskog proizvođača slatkiša Cadbury za oko 19 milijardi dolara. Početkom godine Kraft je prikupljao novac za akviziciju Cadburya pa je rivalskom Nestleu prodao poslovanje sa smrznutim pizzama u SAD-u i Kanadi. Međutim, nakon što je uspješno završio petomjesečnu borbu za najvećeg proizvođača slatkiša u Velikoj Britaniji tamošnji regulatori pokrenuli su istragu nad Kraftom zbog sumnje da je obmanjivao zaposlenike i ulagače u vezi tvrtkine tvornice slatkiša Somerdale blizu Bristola.Švicarski je Nestle nedavno također objavio rezultate poslovanja za prvo tromjesečje. Spomenuto je razdoblje taj proizvođač završio 4,4-postotnim skokom prihoda. Rast prihoda Uprava pripisuje poskupljenju proizvoda i rastu potražnje na tržištima u razvoju, u prvom redu u Aziji. Kvartalno razdoblje do 31. ožujka kompanija je završila rastom neto dobiti na 26,2 milijarde švicarskih franaka (18,3 milijarde eura) spram 25,17 milijardi franaka (17,5 milijardi eura) u istom vremenu lani.

Američka prehrambena kompanija Kraft Foods a prije njega i švicarski konkurent Nestle izvijestili su o rastu rezultata u prvom tromjesečju. Snažan rast dobiti za promatrano razdoblje Kraft je ostvario u prvom redu zbog akvizicije britanskog proizvođača slatkišta Cadburyja.

Neto dobit je povećao na 1,88 milijardi dolara nakon 660 milijuna dolara u istom razdoblju lani. Prihodi su rasli 26 posto na 11,32 milijarde dolara. Kraft, koji predvodi predsjednica Uprave Irene Rosenfeld, u siječnju je preuzeo britanskog proizvođača slatkiša Cadbury za oko 19 milijardi dolara. Početkom godine Kraft je prikupljao novac za akviziciju Cadburya pa je rivalskom Nestleu prodao poslovanje sa smrznutim pizzama u SAD-u i Kanadi. Međutim, nakon što je uspješno završio petomjesečnu borbu za najvećeg proizvođača slatkiša u Velikoj Britaniji tamošnji regulatori pokrenuli su istragu nad Kraftom zbog sumnje da je obmanjivao zaposlenike i ulagače u vezi tvrtkine tvornice slatkiša Somerdale blizu Bristola.Švicarski je Nestle nedavno također objavio rezultate poslovanja za prvo tromjesečje. Spomenuto je razdoblje taj proizvođač završio 4,4-postotnim skokom prihoda. Rast prihoda Uprava pripisuje poskupljenju proizvoda i rastu potražnje na tržištima u razvoju, u prvom redu u Aziji. Kvartalno razdoblje do 31. ožujka kompanija je završila rastom neto dobiti na 26,2 milijarde švicarskih franaka (18,3 milijarde eura) spram 25,17 milijardi franaka (17,5 milijardi eura) u istom vremenu lani.

“Snažna prodaja u prvom tromjesečju potvrđuje da smo uhvatili prilike u različitim segmentima poslovanja, u jednakoj mjeri na razvijenim i tržištima u razvoju”, prokomentirao je predsjednik Uprave Paul Bulcke.Marco Travaglia, predsjednik Uprave Nestle Adriatica koji je u Hrvatskoj i regiji prisutan od 2003. kaže da su rezultati u skladu s očekivanjima tvrtke. U Hrvatskoj je u prvom tromjesečju Nestle uvećao prodaju za 5,8 posto u odnosu na lani dok je u regiji organski rast iznosio 7,3 posto, najviše u segmentu pića Nescafe i Nesquik i prehrambenih proizvoda Maggi i Thomy.“Usprkos negativnom trendu potrošnje u prehrambenoj industriji, vjerujemo da su naši rezultati u prva tri mjeseca dobra osnova za daljnje jačanje naše pozicije na tržištu”, zaključuje Travaglia.

Autor: Ksenija Končevski
12. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close