Jeste li znali da oko 80% odluka o kupovini koje donosimo su pod utjecajem barem još jedne osobe. Jeste li znali da je 2/3 prodaje pod utjecajem neformalne ‘‘usta-do-usta“ komunikacije?
Da li ste svjesni kako će zadovoljan potrošač pohvaliti vaš proizvod/uslugu kod dvije do tri osobe dok će nezadovoljni proširiti glas do čak deset osoba. Utjecaj kojega drugi, nama bitni, imaju na nas je velik i takva neformalna komunikacije je mnogo vjerodostojnija nego što je to komunikacije od strane tvrtke. Područje komunikacije u kontekstu izučavanja ponašanja potrošača i u kontekstu marketinga je iznimno dinamično, kompleksno i zauzima središnje mjesto kao sredstvo izgradnje branda, stvaranja publiciteta, prenošenja informacija o proizvodima/uslugama. Razvojem interneta i elektroničke komunikacije svijet je dobio jedan kanal komunikacije koji je uvelike promijenio način obraćanja potrošaču a još više način pretraživanja i dobivanja informacija o proizvodima i uslugama. Pojavili su se novi formati poruka kao što su weblogovi (‘‘online“ dnevnici), moblogovi (slike i video sadržaju preneseni sa mobitela na Internet), ‘‘podcasting“ (digitalni audio/video sadržaji distribuirani putem interneta), RSS (pretplaćivanje na internetske sadržaje koji se često osvježavaju), ‘‘flogs“ (lažni blogovi, npr. poznatih osoba ili političara), ‘‘twitts“ (kratke poruke putem Twittera i slično.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu