Jedan od vodećih europskih lobista Cornelius Winter ujedno i partner u najvećoj europskoj mreži PR agencija Pleon, gost je predavač PR foruma “Uloga lobiranja u poslovanju”. Organiziraju ga Pleon Dialog, društvo za upravljanje tržišnim komunikacijama i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), a bit će održan 8. lipnja 2006. godine u HGK Zagreb, a idućeg dana u Varaždinu. Nakon Winterova predavanja održat će se okrugli stol o hrvatskim iskustvima na tom području, na kojem bi trebali sudjelovati predstavnici vodećih hrvatskih kompanija i zakonodavnih tijela. Cilj PR foruma jest razmjena europskih i hrvatskih iskustava iz tog području te upoznavanje s načinima i pravilima lobiranja na europskoj razini. Time se želi potaknuti razvoj svijesti o važnosti uspostave standarda u lobiranju kao legitimnog procesa zagovaranja i zastupanja interesa organizacija i drugih interesnih skupina. Lobiranje je vještina komuniciranja s utjecajima javnostima. Naime, zbog krive interpretacije i nepoznavanja struke često u javnosti poprima negativne konotacije. Stoga je jedan od ciljeva foruma podizanje svijesti o lobiranju kao sustavno planiranoj i ciljno usmjerenoj komunikaciji koja zbog skorog ulaska Hrvatske u EU dobiva na većem značaju. Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću to je važno jer joj je primarna uloga edukacija članova te omogućavanje razmjene iskustava s inozemnim kolegama.Cornelius Winter posjeduje prilično lobističko iskustvo koje je stekao kao savjetnik brojnim institucijama javnog sektora te kao savjetnik nacionalnim i međunarodnim korporacijama kao što su Microsoft, Metro Grupa, RWE i 3M. Radio je kao savjetnik za više ministarstava na projektima komunikacijskih strategija, a među kojima se ističu kampanja za izbor tvrtki koje najviše brinu o obiteljima te kampanja protiv seksualnog nasilja nad djecom. Započeo je karijeru 1996. godine kao asistent članice europskog parlamenta u Bruxellesu Dagmar Roth-Behrendt, a potom Wolfganga Behrendta, člana njemačkog parlamenta. Tri godine poslije postaje urednik redakcije unutarnje politike na njemačkom radiju (Deutschland Radio). Od 2000. godine je direktor PLATO komunikacija – ogranka njemačke konzultantske tvrtke Scholz&Friends Group. Godinu dana poslije pridružio se Pleonu kao izvršni partner za projekte vezane uz Berlin i Bruxelles te kao europski voditelj prakse u domeni Public Affairs (grana odnosa s javnošću kojoj pripada i lobiranje).
Winter je bio savjetnik ministarstvima, javnim institucijama i korporacijama poput Microsofta, Metro Grupe, RWE i 3M
Jedan od vodećih europskih lobista Cornelius Winter ujedno i partner u najvećoj europskoj mreži PR agencija Pleon, gost je predavač PR foruma “Uloga lobiranja u poslovanju”. Organiziraju ga Pleon Dialog, društvo za upravljanje tržišnim komunikacijama i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), a bit će održan 8. lipnja 2006. godine u HGK Zagreb, a idućeg dana u Varaždinu. Nakon Winterova predavanja održat će se okrugli stol o hrvatskim iskustvima na tom području, na kojem bi trebali sudjelovati predstavnici vodećih hrvatskih kompanija i zakonodavnih tijela. Cilj PR foruma jest razmjena europskih i hrvatskih iskustava iz tog području te upoznavanje s načinima i pravilima lobiranja na europskoj razini. Time se želi potaknuti razvoj svijesti o važnosti uspostave standarda u lobiranju kao legitimnog procesa zagovaranja i zastupanja interesa organizacija i drugih interesnih skupina. Lobiranje je vještina komuniciranja s utjecajima javnostima. Naime, zbog krive interpretacije i nepoznavanja struke često u javnosti poprima negativne konotacije. Stoga je jedan od ciljeva foruma podizanje svijesti o lobiranju kao sustavno planiranoj i ciljno usmjerenoj komunikaciji koja zbog skorog ulaska Hrvatske u EU dobiva na većem značaju. Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću to je važno jer joj je primarna uloga edukacija članova te omogućavanje razmjene iskustava s inozemnim kolegama.Cornelius Winter posjeduje prilično lobističko iskustvo koje je stekao kao savjetnik brojnim institucijama javnog sektora te kao savjetnik nacionalnim i međunarodnim korporacijama kao što su Microsoft, Metro Grupa, RWE i 3M. Radio je kao savjetnik za više ministarstava na projektima komunikacijskih strategija, a među kojima se ističu kampanja za izbor tvrtki koje najviše brinu o obiteljima te kampanja protiv seksualnog nasilja nad djecom. Započeo je karijeru 1996. godine kao asistent članice europskog parlamenta u Bruxellesu Dagmar Roth-Behrendt, a potom Wolfganga Behrendta, člana njemačkog parlamenta. Tri godine poslije postaje urednik redakcije unutarnje politike na njemačkom radiju (Deutschland Radio). Od 2000. godine je direktor PLATO komunikacija – ogranka njemačke konzultantske tvrtke Scholz&Friends Group. Godinu dana poslije pridružio se Pleonu kao izvršni partner za projekte vezane uz Berlin i Bruxelles te kao europski voditelj prakse u domeni Public Affairs (grana odnosa s javnošću kojoj pripada i lobiranje).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu